• Ik word gek van mijn vader.
    Ik heb een vriend via internet(habbo;$). Ik ken hem al anderhalf jaar en nou ja, we sms'en elkaar, cammen, msnen.
    Ik het begin zat mijn vader dus te zeuren dat ik op moest passen, maar ik vertrouwde die jongen. Toen vond hij het wel best, na een tijdje. Ik mocht op een gegeven moment op zich wel met de trein naar hem toe met mijn beste vriendin. Maar ja, veel te duur & geen tijd, dus dat hebben we nog niet gedaan.
    Sinds een tijdje is het steeds: ik vertrouw hem niet. Ik wil nu niets meer over hem horen. Hij is een dikke crimineel.
    Ik word echt gek, want hij is wel te vertrouwen en geen crimineel. Alleen omdat ie op het vmbo bb zit, is hij crimineel?
    Aargh.

    Sorry, zeikzeik moest me even afreageren


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    RosaCullen schreef:
    Mijn ouders denken ook dat iedereen hier gestoord is en op de doodstraf zit te wachten in Pakistan (Wtf, dat is al niet normaal). Maar daarom vertel ik hen ook niks meer =P


    HAHA - out -
    Ik ben allesbehalve een crimineel. :''''D
    Maar ik ben wel een insectenmassamoordenaar.
    Daar krijg ik vást levenslang voor.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Als je met hem camt, dan heb je hem gezien, right? Ik bedoel, ik cam ook altijd met Marleen, of zelfs via tinychat, waar meer mensen je kunnen zien. Anders bel je toch een keer met hem via skype ofzo? En als je elkaar wil meeten, dan laat je jullie ouders met elkaar bellen ofzo? Er zijn altijd wel manieren. Dus als je hem vertrouwt moet je het doen, zolang je maar niet alleen heen gaat.


    Alleen maar tranen van geluk

    ik denk dat je wel moet oppassen... dat moet je eigelijk altijd doen vind ik...maar ik vind het ONZIN dat ze hem crimineel noemen als hij alleen maar op het vmbo bb zit!!
    zo kwam het op mij over


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Minaethiel schreef:
    ik denk dat je wel moet oppassen... dat moet je eigelijk altijd doen vind ik...maar ik vind het ONZIN dat ze hem crimineel noemen als hij alleen maar op het vmbo bb zit!!
    zo kwam het op mij over

    Ja, zo kwam het ook op mij over...


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik begrijp hun bezorgdheid wel. Ik zou er zelf ook niet helemaal gerust in zijn als mijn (14-jarige)al anderhalf jaar zou samen zijn met iemand die ze nog nooit heeft gezien. Ik denk toch dat jullie elkaar eens in het écht moeten zien. Je kan eventueel voorstellen dat je papa jou afzet bij hem, dan weet hij ook wie het is. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Je pa is gewoon bezorgd. En het komt niet doordat hij op VMBO zit dat jou vader denkt dat hij een crimineel is. Vaders vinden het nooit leuk als hun kleine meid met jongens omgaat, geen enkele. En als het dan een jongen is die hij en jij nog nooit gezien hebt, zal hij eerder zeggen dat hij hem niet vertrouwt.


    Rainbows on my staircase ~

    Wounded schreef:
    Ik denk niet echt dat criminelen op habbo spelen. ;$


    ghehhe, misschien was Osama Binladen wel verslaafd aan habbo. Wat weet je ervan ? xD


    Shoot for the moon, even if you miss you'll end up among the stars.

    Habbo is echt een onveilige site
    Ik begrijp je vader wel
    Het is wel verstandig om met je BFF te gaan en niet alleen.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Jerkish schreef:
    (...)

    ghehhe, misschien was Osama Binladen wel verslaafd aan habbo. Wat weet je ervan ? xD

    Hahahahaha :'D


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Selenator schreef:
    Maar even serieus, hoe weet je dat zo zeker? Hij kan zich best voordoen als iemand anders? En anders vraag je aan hem of hij naar jou kan komen zodat je vader hem ook kan ontmoeten, dan weet hij dat het goed zit.


    I love you Irem