• Ik word gek van mijn vader.
    Ik heb een vriend via internet(habbo;$). Ik ken hem al anderhalf jaar en nou ja, we sms'en elkaar, cammen, msnen.
    Ik het begin zat mijn vader dus te zeuren dat ik op moest passen, maar ik vertrouwde die jongen. Toen vond hij het wel best, na een tijdje. Ik mocht op een gegeven moment op zich wel met de trein naar hem toe met mijn beste vriendin. Maar ja, veel te duur & geen tijd, dus dat hebben we nog niet gedaan.
    Sinds een tijdje is het steeds: ik vertrouw hem niet. Ik wil nu niets meer over hem horen. Hij is een dikke crimineel.
    Ik word echt gek, want hij is wel te vertrouwen en geen crimineel. Alleen omdat ie op het vmbo bb zit, is hij crimineel?
    Aargh.

    Sorry, zeikzeik moest me even afreageren


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Maar even serieus, hoe weet je dat zo zeker? Hij kan zich best voordoen als iemand anders? En anders vraag je aan hem of hij naar jou kan komen zodat je vader hem ook kan ontmoeten, dan weet hij dat het goed zit.


    live the life you love

    habbo is wel erg onbetrouwbaar, ik begrijp je vaders bezorgdheid(typing)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Selenator schreef:
    Maar even serieus, hoe weet je dat zo zeker? Hij kan zich best voordoen als iemand anders? En anders vraag je aan hem of hij naar jou kan komen zodat je vader hem ook kan ontmoeten, dan weet hij dat het goed zit.

    Ik weet dat hij zich voor kan doen als iemand anders. Ik ben voorzichtig, maar ik ben hem gaan vertrouwen. Hyves; foto's, ook met vrienden en z'n broer. Op Cam. Ook met z'n vader en z'n broer. Maar idd, dat is wel een idee (:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    GeerGeweer schreef:
    habbo is wel erg onbetrouwbaar, ik begrijp je vaders bezorgdheid(typing)

    Ik weet het. Het zit vol enge ventjes :')


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Snickers schreef:
    (...)
    Ik weet dat hij zich voor kan doen als iemand anders. Ik ben voorzichtig, maar ik ben hem gaan vertrouwen. Hyves; foto's, ook met vrienden en z'n broer. Op Cam. Ook met z'n vader en z'n broer. Maar idd, dat is wel een idee (:

    Je moet echt voorzichtig zijn met zulke dingen, en hij kan zich niet voor doen als een viezerik maar hij kan het alsnog wel zijn.


    live the life you love

    Ik denk niet echt dat criminelen op habbo spelen. ;$


    None but ourselves can free our minds.

    Selenator schreef:
    (...)
    Je moet echt voorzichtig zijn met zulke dingen, en hij kan zich niet voor doen als een viezerik maar hij kan het alsnog wel zijn.

    Ik weet het ;x
    Hij is wel een beetje een player,
    En ik ben een beetje naïef... ;x


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Wounded schreef:
    Ik denk niet echt dat criminelen op habbo spelen. ;$

    -plat-


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik heb ook een vriend ontmoet via habbo, al praten we nu alleen nog maar via msn. Hij woont in het noorden van het land en ik in Zuid-Holland, lol. :') Maar hij is echt de liefste jongen ooit.
    Maar als jij zegt hem te vertrouwen, dan tja, praat er anders wat meer over met je vader en laat dan zien hoe jij over hem denkt. Laat desnoods foto's zien of whatever.


    wth.

    Mayfly schreef:
    Ik heb ook een vriend ontmoet via habbo, al praten we nu alleen nog maar via msn. Hij woont in het noorden van het land en ik in Zuid-Holland, lol. :') Maar hij is echt de liefste jongen ooit.
    Maar als jij zegt hem te vertrouwen, dan tja, praat er anders wat meer over met je vader en laat dan zien hoe jij over hem denkt. Laat desnoods foto's zien of whatever.

    Hahah, bij mij is het andersom. Ik in er noorden, hij in noord-Holland. Hmm tja, ((: wel goed idee


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Snickers schreef:
    (...)
    Ik weet het ;x
    Hij is wel een beetje een player,
    En ik ben een beetje naïef... ;x

    Daar begint het al, maar hij kan tegen je vader lief doen en dan mag je hem zien en je dan alsnog pijn doen... Hoe oud ben je nu?


    live the life you love

    Had ik ook met m'n opa en oma toen ik aan het cammen was met Krull. Nou, dat was pas humor :'D Oplossing: pa erbij halen, voorstellen aan die dude via de webcam. Desnoods ook de ouders van die gast erbij halen, zodat je in elk geval mekaars familie enzo hebt gezien. Klinkt misschien lame, maar dan heb je in elk geval het ijs gebroken.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2011 - 23:24 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Het is normaal hoor, dat je vader met je inzit. Ik zou m'n kind eigelijk ook niet laten gaan, enkel met der BF. Mss moet je je vader hem laten ontmoeten via webcam ofzo, dan kan hij zelf een beeld scheppen van hoe die jongen echt is.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Selenator schreef:
    (...)
    Daar begint het al, maar hij kan tegen je vader lief doen en dan mag je hem zien en je dan alsnog pijn doen... Hoe oud ben je nu?

    Ik ben nu 14


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Mijn ouders denken ook dat iedereen hier gestoord is en op de doodstraf zit te wachten in Pakistan (Wtf, dat is al niet normaal). Maar daarom vertel ik hen ook niks meer =P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...