Ik moet dit heel even kwijt maar ik Heb gewoon de Beste Liefste en Schattigste Harstvriendin ooit. Echt waar mensen, Ik Hou Verschrikkelijk Veel Van Haar, omdat ze mij altijd steunt door dik en dun. Naar mij luistert als ik problemen heb, mij troost als ik verdrietig ben. Zij en ik verschillen niet zo veel van persoonlijkheid, alleen met jongens hebben we een andere smaak (dat is maar goed ook) . Ik maak nooit ruzie met haar, dat is gewoon geweldig. (kan ook niet omdat ik nooit boos op haar kan worden en als je haar kende dan zou je wel snappen waarom ) Ik heb in het verleden best veel meegemaakt qua vriendinnen, dat ze mij eigenlijk gingen gebruiken, en sommige vonden het blijkbaar grappig om 12 dreig berichten te sturen. Doordat allemaal ben ik een beetje onzeker enzo maar door mijn harstvriendin, ben ik gewoon verder gegaan met mijn leven en ik ben dan ook heel erg dankbaar dat ik zo'n hartsvriendin heb. Ze is alles voor mij en ik ben alles voor haar.
Ik wou deze topic maken omdat ik dit ff kwijt wou, en daarom heb ik een Beste Liefste en Schattigste Harstvriendin ooit. En ik ben echt blij dat ik haar heb.
En dan vraag ik maar hebben jullie ook zo'n harsvriendin of beste vriendin?
One Who Travels A Higher Path.