• Daar kom ik net vandaan en het was zo leuk!:3 Ik heb zelfs gedanst, terwijl ik had gezegd dat ik dat niet zou doen (ik werd ontvoerd!:'D). Dat is best awkward, sta je met vreemde mensen te dansen omdat je vaak van partner moet wisselen.

    Ik heb de bus van Rapalje gezien (Nederlandse Keltische band), jammer, want ik wilde ze heel graag zien! Helaas gingen we naar huis. Ik riep keihard 'Wat zullen we drinken?', dat liedje hebben ze gecovered, kennen jullie allemaal wel. (Wat zullen we drinken, zeven dagen lang, wat zullen we drinken, wat een dorst!). De buschauffeur moest keihard lachen, de rest heb ik niet gezien. D:

    Ik heb een armbandje gekocht en een huge zak chips, heerlijk. Het was dus al met al echt leuk.

    Trouwens, Keltfest wil zeggen dat ze ergens een dorpje hebben opgebouwd helemaal in de Keltische/Middeleeuwse stijl, je kon er boogschieten, van alles maken, über oud eten proeven en genieten van allerlei muziek met o.a Keltische muziek en Folk. *O*

    [ bericht aangepast op 4 juni 2011 - 21:15 ]


    everything, in time

    Vet.
    Waarom wist ik hier niks van?(niet dat ik kon of iemand mee zou gaan maar toch)


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dat lijk me zo geweldig O:
    Daar moet ik ook nog eens heen (:
    Is het niet 'awkward'?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    StJimmy schreef:
    Vet.
    Waarom wist ik hier niks van?(niet dat ik kon of iemand mee zou gaan maar toch)


    Ik had er al eerder een topic over gemaakt, dat ik zou gaan. Volgens mij reageerde jij daar nog op?D:


    everything, in time

    Bleeeh daar wou ik zijn D:
    Maar ben al naar de Elf Fantasy Fair geweest en ga maybe nog naar Castlefest ghehe :3 Die muziek is zoooo awesome :9~ Ik hou van de middeleeuwen <3


    Alis volat propriis.

    Veritas schreef:
    Dat lijk me zo geweldig O:
    Daar moet ik ook nog eens heen (:
    Is het niet 'awkward'?


    Volgende keer ga je mee!:3
    Haha, dat wist ik dus niet meer zeker, thanks!


    everything, in time