• Ik ben toen ik een jaar of 6 was naar de dokter geweest omdat ik een tictac in mijn neus had gestopt. De dokter kon er echter niet bij dus moest ik de tictac, volgens hem, gewoon laten smelten. Helaas voor mij was het pepermunt (de originele dus) en toen dat ging smelten werd het dus superheet. Janken dat ik deed. *O*

    Zijn jullie ooit voor rare dingen naar de dokter geweest?

    [ bericht aangepast op 4 juni 2011 - 21:02 ]


    everything, in time

    Mwah, veel boeiender dan hersenscans voor m'n cyste en prikken tegen abnormale hormonale groei werd het niet..


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Mwah, veel boeiender dan hersenscans voor m'n cyste en prikken tegen abnormale hormonale groei werd het niet..


    Wat is (een) 'cyste'?;o


    everything, in time

    Ik had een keer modder, zand en zeewier in mijn oog (: en dat moest eruit. Ik moet zeggen dat dat verschrikkelijk pijn doet.
    Verder niet echt. (:
    Oja, en voor mijn allergie, ging ze aan mij vragen, als braaf, 14-jarig meisje, of ik zwanger was (:
    Ik word dus kotsmisselijk als ik mijn allergiepillen niet neem.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2011 - 21:39 ]


    Destroy what destroys you.

    Geneve schreef:
    Ik had een keer modder, zand en zeewier in mijn oog (: en dat moest eruit. Ik moet zeggen dat dat verschrikkelijk pijn doet.
    Verder niet echt. (:


    Zeewier ín je oog? Hoe krijg je dat voor elkaar. Dat lijkt me idd echt pijnlijk. Omfg.;o


    everything, in time

    Niet dat ik weet:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Progeny schreef:
    (...)

    Zeewier ín je oog? Hoe krijg je dat voor elkaar. Dat lijkt me idd echt pijnlijk. Omfg.;o


    Iemand gooide een hand vol zand, klei, modder én zeewier in mijn gezicht, en dat kwam in mijn oog. (: ik heb twee dagen blind rondgelopen omdat ik mijn ogen niet open kon krijgen, en daarna een week met een pleister over mijn oog. Ik was zo cool toen : D


    Destroy what destroys you.

    Ik heb een keer een schroef in mijn neus gestopt o.o


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    God zij dank niet!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Geneve schreef:
    (...)

    Iemand gooide een hand vol zand, klei, modder én zeewier in mijn gezicht, en dat kwam in mijn oog. (: ik heb twee dagen blind rondgelopen omdat ik mijn ogen niet open kon krijgen, en daarna een week met een pleister over mijn oog. Ik was zo cool toen : D

    Hahaha, dat is ook cool! Ik heb vaak een blauwe oog omdat ik aan vechtsporten doe, ik vind mezelf echt zo onwijs cool dan. :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    oja een keer voor netelroos ik was echt helemaal rood jonge en daar zaten ook nog van de gele (lijkt) opgezwollen achtige plekjes op ik kreeg de hele tijd honger omdat het een beetje pizza achtig was(cat)

    [ bericht aangepast op 4 juni 2011 - 21:44 ]


    Shoganai i ne~

    BePretending schreef:
    oja een keer voor netelroos ik was echt helemaal rood jonge en daar zaten ook nog van de gele (lijkt) opgezwollen achtige plekjes op ik kreeg de hele tijd honger omdat het een beetje pizza achtig was(cat)

    Ieeeuw, daar krijg ik nu juist géén honger van hoor x'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Ieeeuw, daar krijg ik nu juist géén honger van hoor x'D

    maar het licht er aan welke vorm je hebt bij mij was het geel met rood en die dag daarvoor had ik pizza op x'D
    ze zeggen ook dat het binnen 1 à 2 weken pas weg is hahaha bij mij al op de 3e dag weg men ik reageer gewoon goed op medicijnen (krul)

    [ bericht aangepast op 4 juni 2011 - 21:49 ]


    Shoganai i ne~