• En mijn teampje moet winnen van mij _O_ !

    Gaan jullie kijken?


    ars moriendi

    Pensieve schreef:
    (...)
    Brazilië is éen van de grootste voetballanden in de wereld en hebben echt al tig keer zoveel gewonnen dan Nederland. Ze worden niet voor niets de Goddelijke Kanaries genoemd, denk je dat ze die bijnaam gekregen hebben omdat ze vuil voetbal spelen? Brazilië is juist éen van de fairste voetballanden.

    Op Neymar na dan want dat is gewoon een Ronaldo de tweede. Ik ben voor Nederland, maar ik respecteer Brazilië wel gewoon en dat zou jij ook moeten doen voor je dingen zegt die niet waar zijn.


    Dat was toen, mar ik heb het over nu. En vorig jaar


    Firm believer of all that is magic

    Woensdag Nederland-Uruguay


    Firm believer of all that is magic

    Instrumental schreef:
    (...)
    Ja daar heb je dan wel weer gelijk in, want de vorige oefenwedstrijden enzo hebben ze wel weer prachtig gespeeld en goed gewonnen.

    True! Nederland-Hongarije bijvoorbeeld, daar was ik bij en dat was een waar spektakel _O_(nerd)


    ars moriendi

    xIbrahim schreef:
    Woensdag Nederland-Uruguay

    Yes! Uruguay heeft zo'n ontzettend leuk team met Lugano, Forlàn, Fucile, Muslera en Suarez <33


    ars moriendi

    Anfield schreef:
    (...)
    Yes! Uruguay heeft zo'n ontzettend leuk team met Lugano, Forlàn, Fucile, Muslera en Suarez <33


    YEAHH


    Firm believer of all that is magic

    Ik zat in belgie en daar werd het niet uitgezonden
    Ik was ze zo dankbaar


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Oh ik hoop zo dat Brazilië wint. Dat hebben ze nog goed van vorig jaar toen die Nederlanders wonnen door een beetje geluk!

    Unhearted schreef:
    Oh ik hoop zo dat Brazilië wint. Dat hebben ze nog goed van vorig jaar toen die Nederlanders wonnen door een beetje geluk!


    Het is al Geweest.

    Het is 0-0 gebleven


    Firm believer of all that is magic