• Neem de titel niet te serieus graag.
    Één van mijn vier vrouwelijke guppies heeft een aantal guppies uitgepoept, namelijk 22. Nu zitten ze opgesloten in een bakje dat door het aquarium drijft, want anders worden ze opgegeten door de andere vissen.
    Wie heeft er ook minievisjes?


    Ik ben gemeen xoxo

    hahahaha! lol.
    gefeliciteeeerd (krul)
    ik heb geen minivisjes.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Haha, wat schattig :3
    Jaa, wij hebben ook minivisjes.
    In de vijver. Dus je ziet ze niet heel goed :]

    Ben je dan niet eerder oma geworden? ;D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Oehh gefeliciteerd.

    ik heb geen mini visjes :(


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik kan me niet voorstellen dat ik er 22 babies op één dag moet uit krijgen, arm visje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cthulhu schreef:
    Ben je dan niet eerder oma geworden? ;D

    Oja (krul)


    Ik ben gemeen xoxo

    Aaaah, wat lief. (:
    Foto? (A)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Nu niet meer, wel gehad. Had 3 platy's gekocht *jaheleleukenaam* dat werden er al heel snel een stuk of 30. Damn het leken wel konijnen. De eerst partij was nog niet half volgroeid of de volgende partij kwam al.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Haha, gefeliciteerd (:


    Sometimes it's best not to care.

    Through schreef:
    hahahaha! lol.
    gefeliciteeeerd (krul)
    ik heb geen minivisjes.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    whahah ik dacht dat je een kindje had gekregen, jeweetwel dat uit jouw komt. whahah oke ik verveel me
    Maar gefeliciteerd!

    Haha, gefeliciteerd!


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Lycaon schreef:
    Nu niet meer, wel gehad. Had 3 platy's gekocht *jaheleleukenaam* dat werden er al heel snel een stuk of 30. Damn het leken wel konijnen. De eerst partij was nog niet half volgroeid of de volgende partij kwam al.


    Doet me denken aan me gerbils.. allemaal incest o-O alleen ze werden nog opegegeten ook.. ranzige dieren


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Erato schreef:
    Ik kan me niet voorstellen dat ik er 22 babies op één dag moet uit krijgen, arm visje.


    Precies, ik denk niet dat ik daar al te blij van kan worden; lollol.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    pas maar op nu heb je er nog zoveel, maar binnen een maand is dat verdubbeld :) teminste dat was bij ons wel zo:Y)