• Hier is hij dan, na lang wachten, gisteren in première gegaan: 'See No More! :'D


    Wat vinden jullie er van?


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik vind het zo un-Jonas.
    De muziek overstemt zijn stem. En het is ronduit irritant gebliep.
    Had het gewoon met een gitaar geweest was het veel mooier.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    awesome ^^

    Totaal niet Jonas, je hoort echt duidelijk dat Chris Brown hem geholpen heeft. Vreselijk nummer.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Erato schreef:
    Ik vind het zo un-Jonas.
    De muziek overstemt zijn stem. En het is ronduit irritant gebliep.
    Had het gewoon met een gitaar geweest was het veel mooier.

    het is un-Jonas, dat is ook wel wat de bedoeling, denk ik.
    en idd, met een gitaar zou het mooier zijn, maar ik denk dat hij ook wat een eigen stijl aan het zoeken is, want Nick's solostijl was dan wat meer met gitaar en zo, snap je? :Y)

    [ bericht aangepast op 4 juni 2011 - 15:00 ]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Aria schreef:
    Totaal niet Jonas, je hoort echt duidelijk dat Chris Brown hem geholpen heeft. Vreselijk nummer.


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Poppins schreef:
    (...)
    het is un-Jonas, dat is ook wel wat de bedoeling, denk ik.
    en idd, met een gitaar zou het mooier zijn, maar ik denk dat hij ook wat een eigen stijl aan het zoeken is, want Nick's solostijl was dan wat meer met gitaar en zo, snap je? :Y)

    Ik vind Nick's solostijl wel beter maar Joe is niet Nick toch vind ik de Jo bro's samen beter dan dit maar het is een leuk liedje en mooie tekst

    vezz schreef:
    (...)
    Ik vind Nick's solostijl wel beter maar Joe is niet Nick toch vind ik de Jo bro's samen beter dan dit maar het is een leuk liedje en mooie tekst

    ben het volledig met je eens! ik ga waarschijnlijk wel Joe's cd kopen als hij uitkomt, om hem te steunen 8D


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Erato schreef:
    Ik vind het zo un-Jonas.
    De muziek overstemt zijn stem. En het is ronduit irritant gebliep.
    Had het gewoon met een gitaar geweest was het veel mooier.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Ik ben geen fan meer sinds dat Nick solo is gegaan. Die beslissing heeft de band geen goed gedaan en zijn ze heel veel fans kwijt geraakt. Ik wilde altijd dat Joe ook solo zou gaan maar dit is eigenlijk gewoon heel slecht en het past niet bij hem. - Jonas had bij elkaar moeten blijven,


    Forever.

    Ik vind het liedje erg tegenvallen. Joe wil té graag van het Jonas Brothers-imago af en gaat daarom met artiesten zoals Chris Brown zingen, ik bedoel, luister eens naar 'Gotta Find You', met alleen een gitaar, zo veel mooier.
    Verder is het liedje wel leuk hoor.


    live the life you love

    Wat een vreselijk nummer, but that is just my opinion.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb daar al een topic over gemaakt.
    Maar I LOVE SEE NO MORE <3

    VelvetRopes schreef:
    Ik ben geen fan meer sinds dat Nick solo is gegaan. Die beslissing heeft de band geen goed gedaan en zijn ze heel veel fans kwijt geraakt. Ik wilde altijd dat Joe ook solo zou gaan maar dit is eigenlijk gewoon heel slecht en het past niet bij hem. - Jonas had bij elkaar moeten blijven,

    Had ?
    Ze zijn bij elkaar !
    Het zijn broers en ze kunnen nooit splitten. Ze hebben trouwens gezegt dat na dit album er een album met z'n 3jes komy (:

    Altijd al een hekel aan ze gehad, en dat zal altijd zo blijven.


    Kill them with kindness.

    DemiPeegirl schreef:
    (...)
    Had ?
    Ze zijn bij elkaar !
    Het zijn broers en ze kunnen nooit splitten. Ze hebben trouwens gezegd dat na dit album er een album met z'n 3jes komt (:

    ja, maar dat zeggen ze toch ook elke keer weer opnieuw?


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."