• Heey :D
    Ik heb een paar rollen nodig voor mijn Twilight/Wolfpack story (H)

    Het gaat over een meisje die ergens in verandert. :D lol klinkt vaag 0.o nouja.
    Ik heb rollen nodig voor :
    1. Zevennog 3 Shape shifters. Wel jongens :D Evelon~Sofiesaade~Bigtimecrush (2×)

    2. Drie twee jonge weerwolven (geen shape shifters echt weerwolven :D) Amiya~De andere twee vul ik zelf in want die zijn al nodig.

    De dingen die ik wil weten zijn :

    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd :
    Kleur vacht (in geval van Shape shifter):
    Karakter:
    Uiterlijk(foto):
    Familie:
    Extra:

    Dat was het wel zo'n beetje :D
    Alvast Thnxx (H)

    [ bericht aangepast op 4 juni 2011 - 21:51 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    zijn het mannelijke of vrouwelijke weerwolven?


    Wat is geel en als je op een knopje drukt rood? Een kuikentje in de blender.

    Amiya schreef:
    zijn het mannelijke of vrouwelijke weerwolven?

    Maakt niet uit allebij :D


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Rol: Shapeshifter
    Naam: Aaron
    Bijnaam: geen
    Achternaam: Backer
    Volledige naam: Aaron Jonas Backer
    Leeftijd : 18
    Kleur vacht (in geval van Shape shifter): Aaron heeft een witte vacht, bij zijn oor een zwarte stip.
    Karakter: Aaron is een rustige jongen, hij heeft wel humor, en kan soms bitter zijn. Hij kan ook geintjes uithalen, en kan ook goed luisteren. Hij praat niet heel veel. Soms is hij best eigenwijs.
    Uiterlijk: Aaron is best een lange en gespierde jongen, hij heeft iets lichtere huid dan de rest. Hij heeft een kleine litteken op zijn borst. Dat komt door een klein ongelukje.
    Familie: Hij woont bij zijn moeder en vader, zijn moeder weet niet dat hij een shapeshifter is, en zijn vader wel. Hij heeft nog een klein zusje. Mara. Zijn moeder heet Sue en zijn vader heet Victor.
    Extra: Aaron houdt veel van de natuur en is elke dag wel te vinden in het bos.


    What is youre favo scary movie?

    Evelon schreef:
    Rol: Shapeshifter
    Naam: Aaron
    Bijnaam: geen
    Achternaam: Backer
    Volledige naam: Aaron Jonas Backer
    Leeftijd : 18
    Kleur vacht (in geval van Shape shifter): Aaron heeft een witte vacht, bij zijn oor een zwarte stip.
    Karakter: Aaron is een rustige jongen, hij heeft wel humor, en kan soms bitter zijn. Hij kan ook geintjes uithalen, en kan ook goed luisteren. Hij praat niet heel veel. Soms is hij best eigenwijs.
    Uiterlijk: Aaron is best een lange en gespierde jongen, hij heeft iets lichtere huid dan de rest. Hij heeft een kleine litteken op zijn borst. Dat komt door een klein ongelukje.
    Familie: Hij woont bij zijn moeder en vader, zijn moeder weet niet dat hij een shapeshifter is, en zijn vader wel. Hij heeft nog een klein zusje. Mara. Zijn moeder heet Sue en zijn vader heet Victor.
    Extra: Aaron houdt veel van de natuur en is elke dag wel te vinden in het bos.


    Thnx :D


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Rol: Shapeschifter
    Naam: Charles
    Bijnaam: Charlie
    Achternaam: Strycker
    Volledige naam: Charles Ethan Strycker
    Leeftijd : 17
    Kleur vacht (in geval van Shape shifter): Grijs
    Karakter: Charlie is een spontane sociale jongen met een goed gevoel voor humor. Hij kan het met bijna iedereen vinden en is ook ngo slim. Een nadeel hij heeft een hele slechte concentratie wat soms wat lachwekkend kan zijn. Hij word niet snel verliefd maar is wel vaak de crush van meisjes. Iets wat hij dan zelf niet in de gaten heeft.
    Uiterlijk(foto): Eric Saade
    Familie: Charlie heeft geen broers of zussen en zijn oduers zijn vaak weg. Zijn vader is advocaat en reist de wereld rond voor zaken. Zijn moeder werk in eht ziekehuis als zuster en word vaak snachts weg geroepen of moet over werken. Als ze thuis is slaapt ze meestal om na 5 uurtjes weer weg te gaan. ze heeft een drukke baan maar huid wel van haar werk.
    Extra: Niks.

    meld je als je hem gebruikt?

    Rol: Inprent van Leah Clearwater
    Naam: Ramon [je spreekt het uit als Raejmen]
    Bijnaam: Ray
    Achternaam: Kenzie
    Volledige naam: Ramon Arnold Kenzie
    Leeftijd : 17
    Kleur vacht (in geval van Shape shifter): /
    Karakter: Zeer makkelijk om mee op te trekken, vriendelijk tegen iedereen, maar eens hij kwaad is, is hij serieus kwaad.
    Uiterlijk(foto):


    Familie: Woont bij zijn oom in La Push, aangezien zijn ouders in NY wonen en hij ook verliefd is op Leah. Hij gaat wel (bijna) elke vakantie naar hen toe. Hij woont er samen met zijn neef Daniel
    Extra: Inprent van Leah.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rol: Shape Shifter
    Naam: Melody
    Bijnaam: Mell
    Achternaam: Clark
    Volledige naam: Melody Anne Clark
    Leeftijd: 16
    Kleur vacht (in geval van Shape shifter): in de schaduw zwart, in de zon licht bruin.
    Karakter: Melody kan heel hyper zijn en is bijna nooit rustig.. ze houd het liefste slaapfeestjes met haar vrienden. je moet haar niet boos krijgen want dan is ze niet te houden.. ze is al heel vaak de les uitgestuurd omdat ze niet oplette in de les of omdat ze gewoon zat te klieren.. Melody kan ook heel aardig zijn als je haar eenmaal kent. als je haar vijand bent kom dan niet te dicht in de buurt.. ze heeft heel vaak dingen gekneusd met sporten of freerunnen
    Uiterlijk(foto):


    Familie: is familie van Sam, veranderde eerder dan hij, Vader en Moeder waren shape shifters, heeft broer, die geen wolf is.
    Extra: Ingeprent op James Mitchell

    Rol: Shape Shifter
    Naam: James
    Bijnaam: Jamie
    Achternaam: Mitchell
    Volledige naam: James Dave Michell
    Leeftijd: 18
    Kleur vacht (in geval van Shape shifter): donker bruin (net zoals zijn haar)
    Karakter: hij kan heel zacht zijn, maar ook heel intimiderend.. hij ziet eruit als een supermodel en alle meisjes proberen hem te krijgen.. hij heeft een hele mooie stem en zijn passie is dus ook zingen, wat hij graag doet voor school, bands en voor Melody.
    Uiterlijk(foto):


    Familie: zijn vader is ook shape shifter.. moeder is oppaster..
    Extra: Ingeprent op Melody Clark

    wil je zeggen als ik erbij zit??


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    hoe heet dat verhaal eigenlijk:X miss wil ik een abo nemen


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Rol: Weerwolf
    Naam: Sabrine
    Bijnaam: Sabrie
    Achternaam: Terrain
    Volledige naam: Sabrine Claire Terrain
    Leeftijd : 16
    Kleur vacht (in geval van Shape shifter): -
    Karakter: Behulpzaam en geduldig, maar soms angstaanvallen. Ze probeert zichzelf te verbergen voor de wereld.
    Uiterlijk: Lang rood haar, klein en heeft sproeten en groene ogen.
    Familie: Alleen vader, rest van familie omgekomen door haarzelf.
    Extra: Wil bijna alleen omgaan met andere weerwolven.

    Hoor graag of ik erbij zit!


    Wat is geel en als je op een knopje drukt rood? Een kuikentje in de blender.

    Oeww cool =3 was aan het lezen daarom zo'n late reactie
    Jullie zitten er allemaal in :D Thnxx
    Btw de story heet
    Do everything you heart say to you. It wil bring you to the good {seth Clearwater}

    Btw het duurt waarschijnlijk nog wel best lang voor ze erin komen :D


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Nog 6 rollen Iemand D:


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Patronum schreef:
    Rol: Inprent van Leah Clearwater
    Naam: Ramon [je spreekt het uit als Raejmen]
    Bijnaam: Ray
    Achternaam: Kenzie
    Volledige naam: Ramon Arnold Kenzie
    Leeftijd : 17
    Kleur vacht (in geval van Shape shifter): /
    Karakter: Zeer makkelijk om mee op te trekken, vriendelijk tegen iedereen, maar eens hij kwaad is, is hij serieus kwaad.
    Uiterlijk(foto):


    Familie: Woont bij zijn oom in La Push, aangezien zijn ouders in NY wonen en hij ook verliefd is op Leah. Hij gaat wel (bijna) elke vakantie naar hen toe. Hij woont er samen met zijn neef Daniel
    Extra: Inprent van Leah.



    Sorry maar ik heb het even veranderd Ik gebruik je rol wel maar een beetje veranderd. Hopelijk heb je daar niks op tegen <33

    [ bericht aangepast op 4 juni 2011 - 21:58 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Taraluis schreef:
    (...)


    Sorry maar ik heb het even veranderd Ik gebruik je rol wel maar een beetje veranderd. Hopelijk heb je daar niks op tegen <33


    Nope, no problemo ;D :Y)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.