• Hallo iedereen,

    Ik heb een klein probleempje.
    Lang geleden, 2 of 3 jaar, las ik een verhaal over Tokio Hotel. Ik vond het een prachtig verhaal, en zou die nog een keertje willen lezen, alleen, ik weet bijlange niet meer op welke site, of als het hier op Quizlet was, wat de titel zou kunnen zijn. Ik ben al een paar dagen op zoek, maar vind niks. Hier bij wil ik vragen of iemand me zou kunnen helpen, ik zal het verhaal zo goed mogelijk proberen te beschrijven :)

    Het gaat over een meisje, dat nog nooit een vriendje heeft gehad, en ze had Bill ergens ontmoet. Uiteindelijk hebben ze de nacht gedeeld en de liefde bedreven. Ze belden nog regelmatig, maar het meisje blijkt zwanger te zijn. Ze heeft nog een oudere zus en die stapt uiteindelijk naar Tokio Hotel om het Bill te vertellen, dat hij een kindje zal krijgen. Bill laat het meisje mee gaan op tour, zodat hij haar in het oog kan houden. Op de laptop van Gustav, dacht ik, zoekt ze een hospitaal op voor info over een abortus, ze gaat naar dat hospitaal, maar uiteindelijk laat ze haar kindje niet wegnemen. Ze wordt naar Simonne gestuurd, zodat zij voor het zwangere meisje kan zorgen, en krijgt meteen een zwangerschaps- dieet opgelegd. Bij de echografie blijkt dat het een tweeling wordt en ze krijgt er ook een fotootje van mee. Het meisje sliep in de kamer van Tom, dacht ik en als Bill en Tom terug zijn, slaapt het meisje bij Bill. Als Bill slaapt beseft ze dat ze de echo-foto moet tonen aan Bill, maar die ligt nog op het nachtkastje bij Tom, ze sluipt er heen, maar vind het niet meer. Tom wordt wakker, en heeft het fotootje in zijn handen, duidelijk wetend dat het een tweeling word. Toen Tokio Hotel op tour was, had het meisje een goed gesprek met Simonne en ze zei dat Bill tegen Simonne had gezegd: Mama, ik ben verliefd geworden op een meisje dat zwanger van me is.

    Hopelijk kan iemand mij helpen dat verhaal terug te vinden, alvast bedankt


    Stand up for what you like, even if you have to stand alone.

    ik heb zo'n vermoeden dat de story uiteen is gevallen door de crash.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2011 - 22:52 ]


    <3

    Het probleem is, dat ik niet weet of het op quizlet was, of niet :s

    [ bericht aangepast op 3 juni 2011 - 22:52 ]


    Stand up for what you like, even if you have to stand alone.

    Ik weet het niet, misschien is hij inderdaad door de chrash weg, maar als je hem nog vind kan je me dan de link sturen? want het lijkt me een leuk verhaal.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Dat is een verhaal van Yria Cleas. Het stond op haar site, maar ik weet niet of die nog bestaat. Volgens mij heeft het ook nog eens op Quizlet gestaan. Ik vond dat verhaal ook fantastisch! Ik zal eens kijken of ik die site kan vinden.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    BeingHistory schreef:
    Ik weet het niet, misschien is hij inderdaad door de chrash weg, maar als je hem nog vind kan je me dan de link sturen? want het lijkt me een leuk verhaal.

    Zal ik zeker doen :D het is een prachtig verhaal, ik blijf zoeken! (A)


    Stand up for what you like, even if you have to stand alone.

    3AM schreef:
    Dat is een verhaal van Yria Cleas. Het stond op haar site, maar ik weet niet of die nog bestaat. Volgens mij heeft het ook nog eens op Quizlet gestaan. Ik vond dat verhaal ook fantastisch! Ik zal eens kijken of ik die site kan vinden.

    As je dat zou willen doen :D


    Stand up for what you like, even if you have to stand alone.

    TaraX schreef:
    (...)
    As je dat zou willen doen :D

    De site van Yria bestaat helaas niet meer ):


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    3AM schreef:
    (...)
    De site van Yria bestaat helaas niet meer ):

    :( jammer! Toch bedankt dat je me wilde helpen! :)


    Stand up for what you like, even if you have to stand alone.

    TaraX schreef:
    (...)
    :( jammer! Toch bedankt dat je me wilde helpen! :)

    Graag gedaan (: Ik vond dat verhaal ook altijd heel mooi, ik vind het jammer dat ik het niet meer kan lezen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    3AM schreef:
    (...)
    Graag gedaan (: Ik vond dat verhaal ook altijd heel mooi, ik vind het jammer dat ik het niet meer kan lezen.

    Uhu, in was aan het denken en plots schoot me dat verhaal te binnen, en ik wilde het per sé nogmaals lezen :P


    Stand up for what you like, even if you have to stand alone.

    3AM schreef:
    (...)
    De site van Yria bestaat helaas niet meer ):

    Zou ze hier op quizlet een account hebben?


    Stand up for what you like, even if you have to stand alone.

    TaraX schreef:
    (...)
    Zou ze hier op quizlet een account hebben?

    Heeft ze wel, maar daar is ze al heel lang niet meer actief op.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg