• Vanochtend vroeg zijn mijn ouders om half zeven vertrokken, naar Slovenië. Daar blijven ze dan een hele week en komen zaterdagavond 11 juni weer terug!
    Ik ben dus nu alleen thuis met mijn broer van 16, en we moeten zelf boodschappen doen, koken, opruimen etc. Ik vind het eigenlijk best spannend, een week voor mezelf zorgen. Zijn jullie ooit zo lang alleen thuis geweest?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Lekker partyen meid. (krul) Maar nee, bij mij is het langste een avond ofzo.


    wth.

    Wauw, dat wil ik ook wel! :'D
    Bij mij is het langste een avondje.

    Taraluis schreef:
    Leukt toch :D
    Ik ben nooit langer dan een nacht alleen thuis geweest D:


    Be weird...Be Kawaii!!

    yes, twee weken in de zomervakantie. Echt zo geweldig vind ik dat, geen gezeur van mijn ouders :'D


    As travars

    Jah, alleen het was voor drie maanden lang.. EN mijn moeder kwam in de nacht thuis en mijn broer ook en ze gingen in de ochtend weer weg. Het kotm op hetzelfde neer wat ik kon doen wat ik wilde en mocht doen wat ik wilde..;p

    Ik ben al vaak zat 4 weken alleen thuis geweest. Is op zijn tijd best leuk om gewoon voor jezelf te zorgen (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik ben vanaf deze morgen tot 's avonds laat alleen thuis _O_


    Olive

    Mijn moeder flipt al zodra ze 2 nachten weg moet. Ze weet best dat ik voor mijn broertje en mezelf kan zorgen, maar toch laat ze het niet of nauwelijks toe. Maar ik mag wel mijn mijn vriend op vakantie.. >.<


    Have you ever been alone in a crowded room?

    ik mag amper meer dan een uur van mijn ouders... -.-"


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Vroeger wel,nu niet meer.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik denk dat ik nooit langer alleen thuis ben geweest dan 5 uur ofzo. x'D.


    you'll never see the stars, if you're always looking down.

    Ja in februari nog 10 dagen ofzo, maar dan helemaal in mijn eentje. Maar ik vond het wel chill, haha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ja, haha. Met mijn zus voor twee weken. Was dikke party :') En er was veel minder rotzooi zonder mijn ouders.. haha.

    Ja zovaak ;D


    -

    Mijn moeder gaat elk jaar sowieso een weekje weg, en dan blijf ik ook alleen thuis. Af en toe gaat ze ook een weekendje weg. (:


    your eyes are like stars in the night.