• Vanochtend vroeg zijn mijn ouders om half zeven vertrokken, naar Slovenië. Daar blijven ze dan een hele week en komen zaterdagavond 11 juni weer terug!
    Ik ben dus nu alleen thuis met mijn broer van 16, en we moeten zelf boodschappen doen, koken, opruimen etc. Ik vind het eigenlijk best spannend, een week voor mezelf zorgen. Zijn jullie ooit zo lang alleen thuis geweest?

This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

Nee, jammer genoeg niet. Een tip; probeer geen moeilijke dingen te koken. Dat heb ik eens gedaan en toen was alles overgelopen =P

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

Leukt toch :D
    Ik ben nooit langer dan een nacht alleen thuis geweest D:

"Delaying death is one of my favourite hobbies."

Never,

<3

minstens 1 hele dag x'D
    o wacht ik vergeet dat ik een keer een hele weekend aleen ben gebleven met en broer en zus x'D

[ bericht aangepast op 3 juni 2011 - 22:22 ]

Shoganai i ne~

Ik ben is 4 dagen alleen thuis geweest met men zus omdat men moeder in het ziekenhuis lag en ik wou niet naar mijn vader (:

Let us die young or let us live forever.

Euhm, 1 dag :'D

Olive

Mijn ouders zouden een weekend wegblijven, maar moesten terugkomen omdat ik een klein foutje had gemaakt, waardoor de keuken in de fik stond.

Partyhardy !

Ik ben gemeen xoxo

Dt noem ik pas leven. en heej 11 juni gaat me neef trouwen lol

Ow lekker! Ik ben nog niet eens een hele nacht alleen thuis geweest xD

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

ILoveLilian schreef:
    Dt noem ik pas leven. en heej 11 juni gaat me neef trouwen lol

Oeh, gefeliciteerd!

This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

party.

I live for the applause, you will die for it.

Coeelw..

Ik woon op mezelf ;) Ik zorg nu al een jaar voor mezelf, kook geen moeilijke dingen ;) En ruim gewoon meteen alles op, dan stapelt dat ook niet op..

Veel plezier en succes (flower)

What is youre favo scary movie?

Ik zit 5 dagen van de 7 alleen op kot, dus dat ben ik al wel gewend ja (:

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Nog niet eens één hele nacht haha :'D
    Wel een week samen met mijn ex op vakantie, zonder ouders, als dat ook telt.

[ bericht aangepast op 3 juni 2011 - 22:33 ]