• Who gives thought to the soldiers,
    The weapons of the war,
    They may well end up dying,
    Yet may not know what for.
    In service to their country,
    They're sent to foreign lands,
    They do not have the right of choice,
    It's taken out their hands.

    Who gives thought to the families,
    The wives, the daughters, sons,
    Whose lives will never be the same,
    Without beloved ones.
    Who helps to ease their heartbreak,
    Gives comfort when they cry,
    Who takes the time to tell them,
    Why daddy had to die.

    Who gives thought to the soldiers,
    To those who do come home,
    To what they've seen and been through,
    Wherever they did roam.
    To how they've lost their comrades,
    Have seen their close friends fall,
    We should all know for certain,
    They're heroes, one and all.


    Ik heb een paar rollen nodig voor mijn story A Soldier's Promise,
    een story over WOII
    A Soldier's Promise

    Dit heb ik nodig:
    ~ Een paar soldaten, weet niet precies hoeveel maar vul maar in (;
    ~ De vrouwen van de soldaten (ligt aan aantal soldaten)
    ~ Familieleden/vriendinnen soldaten.
    ~ Zelfbedachte rollen/Duitsers.

    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk -mag met foto hoeft niet- :
    Afkomst + verleden:
    Extra:

    En ik zoek ook nog naar advies. Daarmee bedoel ik: Hoe vind je de Story tot nu?

    Dankjulliewel! (flower)

    [ bericht aangepast op 3 juni 2011 - 20:39 ]


    Not all those who wander are lost.

    Niemand?


    Not all those who wander are lost.

    Rol: Soldaat
    Volledige naam: Gideon Posjcher (spreekt uit als poosger) (Gideon betekent machtige strijder)
    Leeftijd: Gideon is 20 en wordt 21 op 24 November.
    Innerlijk: Gideon lijkt stoer en sterk van buiten maar is vrij verlegen van binnen. Hij weet hoe hij zich goed moet verdedigen en aanvallen, maar echt mensen aanspreken/commanderen is niet echt z'n ding. Hij is ook vrij stil, je kan wel een goed gesprek met hem houden maar of hij het ook graag doet is anders. Hij kan soms wat sluw overkomen maar doet dit alleen zodat hij met nog wat respect wordt gezien.
    Uiterlijk + foto:


    Familie info: Gideon komt uit een gemiddelde familie, niet te arm en niet te rijk. Helaas wil zijn familie hem uithuwelijken aan de afschuwelijke -en vooral arrogante-Miss Elezea. Hij is hier flink op tegen omdat hij stiekem al hopeloos verliefd is op Miss Fiona, de jongere zus van Elezea.

    Ta-daa! hopelijk vind je hem goed/leuk
    :Y)

    [ bericht aangepast op 3 juni 2011 - 20:35 ]


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Naam: Jack Wright
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk
    Afkomst + verleden: Hij is geboren en getogen in Engeland, maar vecht zeker niet voor zijn vaderland. Hij is eerder gedwongen door zijn vader om in het leger te gaan, die oorspronkelijk uit Azië komt. Waar juist weet Jack zelf niet want zijn vader praat nooit over vroeger. Hij heeft zelfs zij achternaam en voornaam verandert en is getrouwd met een Engelse vrouw. Hij kende niet zo een goede jeugd, want hij werd door zijn vader zeer geminacht omdat hij van lezen, poëzie-schrijven en toneel hield en niet zoals andere jongens van zijn leefdtijd hield van een potje vechten of spelen in de modder. Door zijn opvoeding is hij zeer teruggetrokken en zegt bijna niets tegen de mensen rondom hem.
    Karakter:Hij is stil en niemand weet echt hoe hij is, maar zeker niet gewelddadig. Hij haat de oorlog en vindt het dan ook vreselijk om andere mensen te doden.
    Extra:Hij draagt altijd een klein notitieboekje bij zich en schrijft er af en toe dingen in op. Niemand weet wat.
    Liefde: Hij heeft geen vrouw, maar wel een beste vriendin die hij heel hard mist. De band tussen hen is wel puur vriendschappelijk. Ze heet Maria Fields en is zeer arm.


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak