• Nederland volgens de meest recente telling 666 coffeeshops heeft?
    Evil hè? ;D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Haha, in België zijn er 0 'geregistreerd'. Evil hé?


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    Haha, in België zijn er 0 'geregistreerd'. Evil hé?

    Ik kende ooit wel een dametje in een kruidenierswinkeltje waar ik paddo's, wiet en hasj kon halen, totdat ze doodging. Fml. Ook niet geregistreerd dus. Ik was toen 15 toen ik paddo's en wiet haalde ouwe. ;D


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Christ schreef:
    (...)
    Ik kende ooit wel een dametje in een kruidenierswinkeltje waar ik paddo's, wiet en hasj kon halen, totdat ze doodging. Fml. Ook niet geregistreerd dus. Ik was toen 15 toen ik paddo's en wiet haalde ouwe. ;D

    Haha, suckt wel dat ze doodging. D:
    En ik heb het nooit gebruikt, ik heb er zoveel mee te maken gekregen dat ik het helemaal niet meer zo interessant vond. :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Haha, lol.

    Ik dacht trouwens echt dat het er meer zouden zijn.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Snuff schreef:
    Dat is inderdaad best wel evil XD.
    hahahahahahahaha


    Wat is geel en als je op een knopje drukt rood? Een kuikentje in de blender.

    Carer schreef:
    Haha, lol.

    Ik dacht trouwens echt dat het er meer zouden zijn.


    Ik ook, maar dat valt dus best tegen. Al vind ik dit best awesome klinken eigenlijk.:Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Fudge that shit, that's awesome (6)


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!