Cthulhu schreef:
(...)
Excuseer me, maar hoeveel ik ook van mijn vriend hou, hij weet dat als ik zwanger zou worden, ik het kind wil houden, ook al wilt hij het niet omdat we het nu nog niet efficiënt zouden kunnen onderhouden. Ik vind dat een man daar niks over te zeggen heeft, omdat het enige wat hij heeft gedaan is wat zaad lozen en de rest aan mijn lichaam is en mijn moeder instincten, als je het heel plat gaat bekijken. Het is mijn lijf waar het in groeit, dus ik maak de keuze. Vind ik.
Dit is dan ook mijn mening, als jij niet kind dat een kind leeft als het in je buik zit, dan niet. Ook al is er bewezen dat het kind wel degelijk voelt.
Ik vind niet dat een man mag zeggen dat je abortus moet plegen, tuurlijk niet, maar ik vind wel dat hij een zekere inspraak mag hebben over of de vrouw een kind houd of niet. Natuurlijk niet als het onvrijwillig was, verkrachting oid, maar de vrouw en de man moeten beiden weten waar ze aan beginnen als ze onveilige seks hebben of misschien wel kiezen voor een kind. Er zijn zoveel middelen om zwangerschap te voorkomen en als je eenmaal zwanger bent dan heb je een kind, maar niet alleen jij, ook de man.
Daarom heeft het kind ook de halve, chromosomen ( of hoe noem je dat ) van een man en de andere helft van de vrouw. Omdat het niet de 'vrouws' kind is, maar ook die van de man.
-Ja, lang verhaal :'D-
your knife my back. my gun, your head.