Ja. n.n
We hebben het er de afgelopen jaren al eens terloops over gehad, maar hij blijkt dus echt serieus te zijn. Ik ben nog niet officieel gevraagd, omdat dat een beetje lastig is met de afstand ertussen, maar hij heeft zelfs gezegd dat we in Nieuw Zeeland zouden moeten trouwen, zodat het voor mij en onze kinderen later makkelijker is om heen en weer te reizen. :'D
Mijn moeder is euforisch en gedraagt zich soms alsof ze zelf verloofd is en/of ik volgende week al ga trouwen, maar dat maakt het ook wel weer grappig. Mijn zus liet me echter bijna in mijn broek zeiken van het lachen, door [gespeeld] ontzet te roepen 'Ja rot op, je hebt ook al je rijbewijs eerder gehaald als mij!' (ze is 27), hahahaha. En hoewel de vraag dus nog niet officieel gesteld is, weet iedereen dat hij komt en wordt er zelfs al langzaamaan verder gedacht. Ik moet alleen wel nogmaals in NL trouwen voor de familie en vrienden dan die niet zo ver kunnen/willen reizen, of in ieder geval een feestje geven. Ik ben niet vies van feestjes, dus dat komt helemaal goed. Mwihihi. I'm one of the luckiest girls in the world, want na vier jaar en zoveel afstand, lijkt m'n toekomst met Val alleen maar sterker en vaster te worden.
<3
(En hij wilt mijn achternaam aannemen, heeft hij al gezegd.)
[ bericht aangepast op 2 juni 2011 - 23:57 ]
Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.