• jep,de titel zegt et al!
    ik ben nogal iemand die echt iets leest naar mijn voorkeuren vandaar dat ik een oproep doe via dit topic,ik heb namelijk geen zin om te zoeken xD

    ik lees niet:
    -artiesten
    -films

    ik lees wel:
    -onbekende personen
    -soms fantasy
    -story's met veel hoofstukken(zodat ik weer even zoet ben)

    ik lees eigg alleen maar onbekende personen...,maar th mag wel


    Where words fail, music speaks

    Heb niet veel hoofdstukken, maar je kan wel op mijn profiel kijken [:
    En blakc snow komt morgen weer nieuwe chapter van ;]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Before you let me go
    Over een meisje met anorexia en een jongen met kanker die in het ziekenhuis een bijzondere band opbouwen.

    Het Doolhof

    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders als ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?


    - Onbekende personen
    - Fantasy/avontuur
    - 24 hoofdstukken (inclusief personagebeschrijving)
    - Lopend

    [ bericht aangepast op 2 juni 2011 - 22:55 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    een TH verhaal(A)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Keep It Secret

    als je het gaat lezen vind ik jou lief. (:


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.


    .


    Ashley Hardwick. Het meest begeerde meisje op school. Ze heeft alles, het geld, de looks, vrienden en jongens die zich met hopen voor haar voeten smijten. Elk meisje op school is stikjaloers op haar. Cassandra, een doodnormaal meisje die het liefst niets met het populaire groepje te maken wil hebben,komt Ashley's goed verborgen geheim te weten. Ze beseft dat dit wel eens Ashley's leven zou kunnen verpesten en besluit haar te chanteren. Als daarna Cassandra word opgeschrikt door een mysterieuze persoon die zelfs over lijken gaat om haar af te schrikken verdenkt ze Ashley ervan. Maar ze kan niets bewijzen en voor de buitenwereld lijkt ze paranoïde. Verbeeld ze zich dit alleen maar of is het de bittere realiteit?


    Dankje als je hem gaat lezen(flower)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    http://www.quizlet.nl/stories/38043/my-california-king/
    tadaaaaaaaaaa :3


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.