• van Stephanie Meyer is een behoorlijk moeilijk boek. De eerste keer dat ik het probeerde te lezen ben ik gestopt na 2 hoofdstukken. Nu ben ik weer opnieuw begonnen.

    Maar ik vroeg me dus af, wie heeft hem gelezen en weet of hij verder in het boek wat duidelijker word?


    Forever.

    Ik heb hem gelezen, en het wordt duidelijker na mate je het verder leest. Het begin is alleen een beetje onduidelijk..


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Ik heb de boek gelezen, zo moeilijk vond ik het nou ook weer niet xD


    What is youre favo scary movie?

    Ik heb het gelezen, heel vaak zelfs. Het is misschien in het begin wat verwarrend, maar het wordt vanzelf duidelijk waar het om gaat. Ook word het woordgebruik simpeler naarmate je verder in het boek bent. Het is de moeite waard het te lezen, dus ik zou even doorzetten. (:

    [ bericht aangepast op 2 juni 2011 - 19:15 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik heb hem gelezen, in het begin is hij inderdaad heel moeilijk weg te lezen. Maar de kern, en slot zijn echt heel vet.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik heb hem onder mijn bed liggen, ik heb amper de tijd om het te lezen.

    Ja, vanaf dat ze in de grotten terecht komt is het een stuk duidelijker. Je moet alleen even door de eerste hoofdstukken heenworstelen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Saepe schreef:
    Ik heb hem gelezen, en het wordt duidelijker na mate je het verder leest. Het begin is alleen een beetje onduidelijk..


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ik was op pagina 2 en ik snapte er niks meer van. Doorkruist diepe wateren? huh? Vanavond begin ik voor de zesde keer overnieuw.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    RosaCullen schreef:
    Ik was op pagina 2 en ik snapte er niks meer van. Doorkruist diepe wateren? huh? Vanavond begin ik voor de zesde keer overnieuw.


    Dat is gewoone en naam voor die kerel. Die zielen hebben gewoon rare namen (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Echt, er zijn zo veel mensen die Zielen niet uitgelezen hebben door het begin, maar het serieus de moeite waart D:
    Ik kwam er eerst ook niet door, maar toen ben ik in een kerstvakantie -toen ik geen zin had om door te sneeuw te gaan om nieuwe boeken te halen in de bieb, haha- opnieuw begonnen en ik heb Zielen in één keer uitgelezen!

    [ bericht aangepast op 2 juni 2011 - 19:38 ]

    Ik vind de schrijfstijl van Stephanie Meyer eerlijk gezegd niets, dus ik ga ook niet de moeite nemen om Zielen te lezen (A)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Sapphira schreef:
    (...)

    Dat is gewoone en naam voor die kerel. Die zielen hebben gewoon rare namen (:

    Okay haha =P


    Dan ga ik nu douchen en bedenen tot 11 uur 's avonds lezen *teveelinfo*


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Het is echt een gaaf boek, maar je moet inderdaad even door de eerste paar hoofdstukken heen. Veel plezier!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Memphis schreef:
    Ik vind de schrijfstijl van Stephanie Meyer eerlijk gezegd niets, dus ik ga ook niet de moeite nemen om Zielen te lezen (A)


    Dan vind jij waarschijnlijk Twiliight niks? Ik ook niet, maar dit boek is voor volwassenen, Twilight voor tieners. Ik had eerst niet eens het idee dat het van dezelfde schrijfster was. Het lijkt er echt totaal niet op (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    ik heb nog helemaal niets van stephanie Meyer gelezen^^


    Be weird...Be Kawaii!!