• Ik heb oorontsteking,het bonst verschrikkelijk en het doet pijn.
    En ik heb knallende koppijn.
    Daardoor word ik zo chaggie.
    Ik loop nu al 2 weken met oorontsteking. Ben ondertussen al 3x naar de dokter geweest.
    En volgende week moet ik weer naar het ziekenhuis.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Meisje, ik wil niet vervelend zijn en ik snap dat het niet leuk is, maar ondertussen heb je hier al wel héél veel topics over geopend.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Er ooit aan gedacht je oor eraf te hakken? Dat moet je in ieder geval niet doen, anders eindig je als van Gogh (wacht eens even, dat betekent wel dat je beroemd wordt..) Sterkte meid, you'll be fine (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Memphis schreef:
    Meisje, ik wil niet vervelend zijn en ik snap dat het niet leuk is, maar ondertussen heb je hier al wel héél veel topics over geopend.

    Mag ik mijn emoties dan niet kwijt? -.- Trouwens ik heb spijt van die vele topics.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Niet dat ik geen medelijden heb, maar een beetje veel topics zijn het wel. Maar ik zou niet weten wat je eraan kan doen? Aspirine nemen? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Niet dat ik geen medelijden heb, maar een beetje veel topics zijn het wel. Maar ik zou niet weten wat je eraan kan doen? Aspirine nemen? (:

    helpt niet en omg -.- sorry hoor voor die topics -.-


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Memphis schreef:
    Meisje, ik wil niet vervelend zijn en ik snap dat het niet leuk is, maar ondertussen heb je hier al wel héél veel topics over geopend.


    Shoganai i ne~

    Through schreef:
    (...)
    Mag ik mijn emoties dan niet kwijt? -.- Trouwens ik heb spijt van die vele topics.


    Tuurlijk wel, dat zeg ik toch niet. Maar het valt me gewoon op dat het er wel aardig wat zijn en het is eigenlijk niet toegestaan om zoveel topics over hetzelfde te openen. Maar ik zal deze nog wel voor een keer laten staan, maar ik wil je vragen erop te letten en er niet nog meer te posten.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Memphis schreef:
    (...)

    Tuurlijk wel, dat zeg ik toch niet. Maar het valt me gewoon op dat het er wel aardig wat zijn en het is eigenlijk niet toegestaan om zoveel topics over hetzelfde te openen. Maar ik zal deze nog wel voor een keer laten staan, maar ik wil je vragen erop te letten en er niet nog meer te posten.

    ooh okee dankje! maar ik mag wel een topic over een ander onderwerp maken?


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Through schreef:
    (...)
    ooh okee dankje! maar ik mag wel een topic over een ander onderwerp maken?


    Natuurlijk mag dat wel (:

    Maar ik zal er dan toch maar een slotje op zetten op je aanvraag van daarnet.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle