• De zanger was diep gechoqueerd door het jetski-ongeval van zijn vriend Sean Kingston en beseft door het ongeluk hoe kort het leven is. Justin is serieus over zijn toekomst gaan nadenken en die ziet hij samen met Selena.

    “Justin beseft door Sean dat het leven te kort is om je hart niet te volgen. Hij wil een aanzoek niet laten, omdat andere mensen hem te jong vinden,” vertellen insiders aan Now Magazine. “Hij heeft geen haast, maar hij heeft het op Hawaii zo leuk gehad met Selena dat hij erg zeker is van de relatie. Hij hoopt dat ze ‘ja’ zal zeggen op zijn huwelijksaanzoek.

    De zanger heeft het geschikte moment ook al gekozen. “in juli wordt Selena negentien. Hij wil op zijn knieën gaan op haar verjaardag.”

    De Telegraaf, wo 01 jun 2011, 23:27

    -
    Ahw zo leuk! Ik hoop dat ze ja zegt. Ik vind het echt schattig van Justin, haha!


    Forever.

    Derde topic daarover :|


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Omg. Ja hoor een 17 jarig die iemand ten huwelijk vraagt (': Als hij het echt doet, is die gozer écht ontspoort.


    To infinity and beyond •

    Wat een verrassing voor Selena's verjaardag.. -out-
    Nee, ik vind gewoon dat hij het als een verrassing moet doen, en het niet vertellen tegen de pers :)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    die gozer is al ontspoort ;$


    They fell in love, didn't they?

    Through schreef:
    Derde topic daarover :|

    Sorry, ik ben pas net online (:

    En ja, 17 is jong maar toch vind ik het nog leuk voor ze. haha!


    Forever.

    Haha. Ze zegt toch nee ;p.
    Ze heeft in een interview gezegd dat deze relatie toch niet lang stand houdt, maar dat ze ervan genit zoalng het duurt ;p.


    To infinity and beyond •

    Hahahahaha wat een verwend rotjoch is hij ook :'D


    -

    Hahaha, en morgen kondigen ze zeker aan dat ze samengaan wonen en Selena zwanger is van een achtling, sure.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Bosworth schreef:
    Haha. Ze zegt toch nee ;p.
    Ze heeft in een interview gezegd dat deze relatie toch niet lang stand houdt, maar dat ze ervan genit zoalng het duurt ;p.

    als ze echt nee gaat zeggen, zou het best wel zielig zijn voor hem. :3


    Save me from myself.

    Tja kinderen denken altijd dat het voor altijd is en het gaat altijd weer uit. hij is gewoon super naïf en dom


    Just because it burns doesn't mean you're gonna die.

    Genius schreef:
    Hahahahaha wat een verwend rotjoch is hij ook :'D


    Only those who listen can hear

    Moscow schreef:
    Omg. Ja hoor een 17 jarig die iemand ten huwelijk vraagt (': Als hij het echt doet, is die gozer écht ontspoort.

    Ergens geloof ik het niet ;3


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Lieve Schat, Binnekort is er een Break-up tussen hun 2en. Er gaan weer geruchten dat Selena met haar ex, Nick Jonas is Gezien.


    Firm believer of all that is magic

    > slotje, je kan je wenden naar dit topic.http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=100868


    If you had never come out of the blue, I would've stay