• Oké,
    Het klinkt misschien supersneu, maar ik voel me de laatste tijd nogal vriendloos.
    Op dagen als deze (waarop we dus vrij zijn) heeft iedereen in mijn vriendenkring leuke dingen te doen of spreken ze op het laatste moment af, terwijl ik gewoon soort van word genegeerd.

    Ze bedoelen het vast niet zo, dat heb ik wel door, maar ik voel me best wel *** daardoor. (vul sterretjes maar in met toepassend woord ;))

    Ik moest het gewoon heel ff kwijt. Dat lucht op.

    xoxo(flower)


    What's the point of living, when there's no death?

    Spreek ook leuke dingen af en vraaf of je mee mag.


    Some angels have no wings.

    Dat doe ik ook vet vaak, alleen dan wordt het een beetje een één-richtingsverkeer, snap je?


    What's the point of living, when there's no death?

    AllyaRose schreef:
    Dat doe ik ook vet vaak, alleen dan wordt het een beetje een één-richtingsverkeer, snap je?

    Stel dan zelf voor om die dag naar de cinema enzo te gaan? Dat kan toch, als je dat op tijd zegt dan hebben ze sowieso nog niets gepland =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Soms heb ik ook wel zo'n dagen hoor. :3 maar bedoel je dan dat ze echt nooit met je afspreken ofzo?


    None but ourselves can free our minds.

    Misschien moet je het eens aangeven dat je het niet leuk vind dat ze jou niet voor zulke dingen uitnodigen? Wieweet staan ze er gewoon niet bij stil..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Wounded schreef:
    Soms heb ik ook wel zo'n dagen hoor. :3 maar bedoel je dan dat ze echt nooit met je afspreken ofzo?


    het is gewoon vaak zo dat als ik niet met een idee kom, dat zij dan ook niet met een idee komen. Soms wel, maar meestal komt het toch van mijn kant.


    What's the point of living, when there's no death?

    ReinaAFCAjax schreef:
    Misschien moet je het eens aangeven dat je het niet leuk vind dat ze jou niet voor zulke dingen uitnodigen? Wieweet staan ze er gewoon niet bij stil..


    ja, daar zit ik ook al aan te denken. Ik heb er alleen de ballen nog niet voor (komt nog wel)


    What's the point of living, when there's no death?

    oohh, dat vind ik wel erg voor je. ):
    mijn vriendinnen spreken wel noooit zonder mij af,
    maar ik moet altijd afspraken maken. :S
    maar ik vind dat niet zo erg, want voor de rest zijn ze wel heel tof. :)
    zijn jouw vriendinnen voor de rest ook wel nog tof? :O


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Louisaaa schreef:
    Spreek ook leuke dingen af en vraaf of je mee mag.


    AllyaRose schreef:
    (...)

    ja, daar zit ik ook al aan te denken. Ik heb er alleen de ballen nog niet voor (komt nog wel)


    Als je het niet face to face durft, stuur dan een mailtje ofzo. (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    ReinaAFCAjax schreef:
    (...)

    Als je het niet face to face durft, stuur dan een mailtje ofzo. (:


    Kan ook nog :Y)

    Thanks voor de adviesjes(is dat een woord?) iedereen :D
    You made my day a bit easier


    What's the point of living, when there's no death?