• Nooit had hij verwacht dat het écht zover zou komen, dat één van hen het ook écht zou doen, maar tot zijn grote afgrijzen had hij zich daarin deerlijk vergist. Eén van hen had het werkelijk gedaan, één van hen was werkelijk waar zo gestoord en ziek van geest geweest om haar te vermoorden, haar uit haar nog jonge en bruisende leven weg te rukken en van hem af te nemen. Hoe kónden ze? Hoe was het in gódsnaam mogelijk? En het ergste was nog wel dat het iedereen kon zijn, ieder meisje dat hem al zo lang en soms zelfs zo ongelooflijk obsessief "aanbidde"... Iedere "Belieber", zoals zijn fans zichzelf noemden...

    Als Justin en Selena op een avondje gezellig samen uitgaan, gebeurt hetgeen wat Justin al zo lang vreesde, maar nooit écht wilde geloven: Selena wordt neergeschoten en sterft ter plekke op de plaats van misdrijf, in zijn trillende armen. De dader gaat er als een haas vandoor en de politie kan geen enkel zinnig spoor vinden, maar Justin wordt zo verschrikkelijk verteerd van verdriet en woede dat hij besluit persoonlijk wraak te nemen. Hij zal koste wat het kost de dader vinden, al kost het zijn baan, zijn carrière of zelfs zijn eigen leven... If that's what it takes...


    Dus, doen of niet? Ikzelf ben geen fan van Justin Bieber, maar ik luisterde vanmiddag in de tuin naar het liedje Kiss it all better van He is We en plotseling schoot dit idee me te binnen. Niet meteen met Justin Bieber en Selena, maar ik vond het hele verhaal rondom hun tweeën er wel bij passen. Als jullie echter andere suggesties hebben over koppels en het lijkt jullie een leuk idee, kunnen jullie die natuurlijk ook altijd voorstellen (: Dus, tell me what you think!


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Zeker doen, alleen onbekende personen vind "ik" persoonlijk leuker.


    They fell in love, didn't they?

    Oeh, vind het wel gaaf klinken! (krul)

    Lijkt me wel leuk! Maar zou niet graag willen dat het weer zo een van die Bieberverhalen zou worden zoals er al veel op Q staan, maar het idee zelf lijkt me echt héél tof! Ik zou het zelfs nog lezen! (ik ben geen fan)
    Het is trouwens aanbad. :x


    Where there is a sea there are pirates...

    Catdog schreef:
    Zeker doen, alleen onbekende personen vind "ik" persoonlijk leuker.

    Ja, bv! Misschien kan je gewoon fictieve personages maken die ook beroemd zijn dan? Zou echt cool zijn. :3


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik vind 't gaaf! Maar is dat niet lastig te combineren met zijn carriere? Iig, als je begint wil ik het wel lezen!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Catdog schreef:
    Zeker doen, alleen onbekende personen vind "ik" persoonlijk leuker.

    Dikke doen zonder Bieber dan wel


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    LetMeBe schreef:
    Ik vind 't gaaf! Maar is dat niet lastig te combineren met zijn carriere? Iig, als je begint wil ik het wel lezen!


    Hij zou zijn carrière dan juist laten schieten en proberen om het zo onopvallend mogelijk te doen (:

    Maar onbekende personen is inderdaad ook altijd nog een mogelijkheid.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Memphis schreef:
    (...)
    Maar onbekende personen is inderdaad ook altijd nog een mogelijkheid.[/i]


    Moet je doen, der is al genoeg Bieber op Q(cool)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    DOEN! En mét Bieber bitte. ;3


    It's time to be happy again.

    Catdog schreef:
    Zeker doen, alleen onbekende personen vind "ik" persoonlijk leuker.

    Catdog schreef:
    Zeker doen, alleen onbekende personen vind "ik" persoonlijk leuker.


    your knife my back. my gun, your head.

    Catdog schreef:
    Zeker doen, alleen onbekende personen vind "ik" persoonlijk leuker.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    ja doen !(lol)


    Never give up the things that makes you smile

    Memphis schreef:
    (...)[/face]

    Dus, doen of niet? Ikzelf ben geen fan van Justin Bieber, maar ik luisterde vanmiddag in de tuin naar het liedje Kiss it all better van He is We en plotseling schoot dit idee me te binnen. Niet meteen met Justin Bieber en Selena, maar ik vond het hele verhaal rondom hun tweeën er wel bij passen. Als jullie echter andere suggesties hebben over koppels en het lijkt jullie een leuk idee, kunnen jullie die natuurlijk ook altijd voorstellen (: Dus, tell me what you think!


    doeeeen, haha. Ik heb ook een verhaal op Kiss it al better gebaseerd :)


    We can't spend our lives waiting to live.