• Omg, er loopt een pedo rond in ons stad, nu ben ik bang


    Marthijn Uittenbogaard van pedovereniging Martijn woont sinds februari in Hengelo, maar hij vindt dat er een heksenjacht op hem is ontstaan. "Een pedofiel in de enge zin des woords ben ik niet."

    Burgemeester Frank Kerckhaert (CDA) bekijkt momenteel of hij maatregelen kan nemen tegen Uittenbogaard. De inwoners van Hengelo zijn erg bezorgd over hun nieuwe plaatsgenoot.

    Begin deze maand bezocht Uittenbogaard een zwembad. Het personeel herkende hem en belde de politie. "Ik vind dat ik gewoon moet kunnen zwemmen, ook met jonge kinderen", zegt Uittenbogaard tegen Tubantia. "Waarom niet? Ik heb geen wet overtreden."

    Uittenbogaard is bekend als voorzitter van de Partij voor Naastenliefde, Vrijheid en Diversiteit. Deze partij werd opgericht in 2006 en wilde seks tussen volwassenen en kinderen vanaf 12 jaar legaliseren. Inmiddels zijn de politieke pedo's niet meer actief.

    B. Rutten | | 23:19

    Ik durf niet meer naar buiten :|.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2011 - 16:38 ]

    SaintAnger schreef:
    (...)
    True. Meest epische combo: Bas geeft Liver Shot, daarna High Kick van Ernesto.
    :')
    Epic fight thread? Epic fight thread.
    :P

    Ik vond het grappig van die test waar Bas Rutten aan meedeed waar een MMA-vechter, boxer, kickboxer, iemand van kung fu (maar die kon alleen maar wushu, echt wtf xd) en ze moesten allemaal zo in een pop slaan en dan gingen ze die kicks en punches meten. Die van Bas Rutten waren de diepste, en die kerel van wushu kon niks. D:


    Where there is a sea there are pirates...

    Je kan nu wel overdrijven, maar je kan net zo goed door een bekend iemand van straat worden gesleurd. Hij doet je heus niks.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Yoseob schreef:
    Je kan nu wel overdrijven, maar je kan net zo goed door een bekend iemand van straat worden gesleurd. Hij doet je heus niks.


    Ik overdrijf niet, zo ben ik gewoon.

    Captain schreef:
    (...)
    Ik vond het grappig van die test waar Bas Rutten aan meedeed waar een MMA-vechter, boxer, kickboxer, iemand van kung fu (maar die kon alleen maar wushu, echt wtf xd) en ze moesten allemaal zo in een pop slaan en dan gingen ze die kicks en punches meten. Die van Bas Rutten waren de diepste, en die kerel van wushu kon niks. D:

    Hahaha ja Fight Science, die heb ik laatst nog zitten kijken :'D
    Maar MMA does kick ass, ben er tijdelijk mee gestopt omdat ik 100% focus nodig heb voor powerlifting atm, maar ik ga er over een tijdje zeker weer aan beginnen.
    Off-topic? Welnee.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    jewaitzelluf schreef:
    (...)

    Ik overdrijf niet, zo ben ik gewoon.
    Hij woont alleen in dezelfde buurt. Hij gaat niet elk huis af


    Today will be Girl's Day party with you~

    Trap hem net zo lang in zn ballen tot ie onschadelijk is:P

    Yoseob schreef:
    (...)Hij woont alleen in dezelfde buurt. Hij gaat niet elk huis af


    Ja ja we weten het wel sjeee.

    Boxman schreef:
    Trap hem net zo lang in zn ballen tot ie onschadelijk is:P


    Dat lijkt me zo fking pijnlijk

    SaintAnger schreef:
    (...)
    Hahaha ja Fight Science, die heb ik laatst nog zitten kijken :'D
    Maar MMA does kick ass, ben er tijdelijk mee gestopt omdat ik 100% focus nodig heb voor powerlifting atm, maar ik ga er over een tijdje zeker weer aan beginnen.
    Off-topic? Welnee.

    Tuurlijk niet, ze praten hier zelf ook over mensen in elkaar slaan, dus ja. (':
    En waar deed je het dan? Ik train in een martial arts school in Antwerpen. We doen MMA, maar ook gewoon noordse kung fu stijlen zoals praying mantis en tong bei. Als dat je iets zegt. (':


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Tuurlijk niet, ze praten hier zelf ook over mensen in elkaar slaan, dus ja. (':
    En waar deed je het dan? Ik train in een martial arts school in Antwerpen. We doen MMA, maar ook gewoon noordse kung fu stijlen zoals praying mantis en tong bei. Als dat je iets zegt. (':

    Oké, dat is waar. :')
    Rotterdam. Ik deed daar ook Jiu Jitsu en Ninjitsu. Die namen die jij noemt heb ik wel eens gehoord maar nooit gedaan of gezien. xD Wel heb ik ooit eens San shou/sanda gedaan, dat was cool.
    Verder vooral shoot/freefight/MMA. :'D

    [ bericht aangepast op 1 juni 2011 - 19:11 ]


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Van pedo's naar gevechten.
    Haha. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Chill ouwe, dat hij een pedofiel is, betekent niet dat hij een zedendelinquent heeft begaan. Sommige pedofielen die fantaseren enkel, en voeren hun zogenaamde 'fetish' niet uit. Net als vorarefielen. Zie het als een seksuele voorkeur, net als homo's en lesbiennes hun voorkeur hebben.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    mhhh. niet te druk om maken.


    Hope's a bitch. But still I cling to it.

    SaintAnger schreef:
    (...)
    Oké, dat is waar. :')
    Rotterdam. Ik deed daar ook Jiu Jitsu en Ninjitsu. Die namen die jij noemt heb ik wel eens gehoord maar nooit gedaan of gezien. xD Wel heb ik ooit eens San shou/sanda gedaan, dat was cool.
    Verder vooral shoot/freefight/MMA. :'D

    Ik doe ook san shou! ö en het is inderdaad écht cool. We doen ook aan Shuai Jiao (chinese wrestling), ik ben er echt aan verslaafd, het is gewoon dé geweldigste conditietraining ooit en het is ook nog zò leuk om mannen die 2 koppen groter zijn dan jij op de grond te gooien. :'D
    Doe jij ook competitie of vecht je in de ring?


    Where there is a sea there are pirates...

    xRadio schreef:
    Van pedo's naar gevechten.
    Haha. :')

    Haha, ja :'D


    Where there is a sea there are pirates...