• Omg, er loopt een pedo rond in ons stad, nu ben ik bang


    Marthijn Uittenbogaard van pedovereniging Martijn woont sinds februari in Hengelo, maar hij vindt dat er een heksenjacht op hem is ontstaan. "Een pedofiel in de enge zin des woords ben ik niet."

    Burgemeester Frank Kerckhaert (CDA) bekijkt momenteel of hij maatregelen kan nemen tegen Uittenbogaard. De inwoners van Hengelo zijn erg bezorgd over hun nieuwe plaatsgenoot.

    Begin deze maand bezocht Uittenbogaard een zwembad. Het personeel herkende hem en belde de politie. "Ik vind dat ik gewoon moet kunnen zwemmen, ook met jonge kinderen", zegt Uittenbogaard tegen Tubantia. "Waarom niet? Ik heb geen wet overtreden."

    Uittenbogaard is bekend als voorzitter van de Partij voor Naastenliefde, Vrijheid en Diversiteit. Deze partij werd opgericht in 2006 en wilde seks tussen volwassenen en kinderen vanaf 12 jaar legaliseren. Inmiddels zijn de politieke pedo's niet meer actief.

    B. Rutten | | 23:19

    Ik durf niet meer naar buiten :|.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2011 - 16:38 ]

    Captain schreef:
    Waar staat die B. Rutten voor? Bas Rutten of iemand anders? Want Bas Rutten is een MMA-vechter. -confused-
    En het is inderdaad vies en eng.

    Bas Rutten is baas. (cool)
    En die vent is idd niet echt 100%.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Allemachtig man, kunnen we nooit eens NIET een discussie starten?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nee dat kan niet


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik heb mijn mening gewoon laten horen, heeft niks met een discussie te maken. was ook niet mijn bedoeling, anderen vinden mijn mening alleen niks dus.. daar kan ik niet zoveel aan doen.


    What’s your existence measured by?

    xRadio schreef:
    Allemachtig man, kunnen we nooit eens NIET een discussie starten?


    Where there is a sea there are pirates...

    SaintAnger schreef:
    (...)
    Bas Rutten is baas. (cool)
    En die vent is idd niet echt 100%.

    I know right. ;D


    Where there is a sea there are pirates...

    Uittenbogaard is bekend als voorzitter van de Partij voor Naastenliefde, Vrijheid en Diversiteit. Deze partij werd opgericht in 2006 en wilde seks tussen volwassenen en kinderen vanaf 12 jaar legaliseren. Inmiddels zijn de politieke pedo's niet meer actief.

    Waarom zou iemand van dertig het met iemand van veertien willen doen? (bijvoorbeeld).


    Ik ben gemeen xoxo

    Captain schreef:
    (...)
    I know right. ;D

    Lol, idee. Zet die Martijn dude met hem in de kooi. Weet je, zet Ernesto Hoost er gelijk ook bij. Kijken wat ie doet.
    :')


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Beleza schreef:
    (...)
    Waarom zou iemand van dertig het met iemand van veertien willen doen? (bijvoorbeeld).


    Lol sommige mensen vinden sex met fruit geweldig :P
    Ieder zijn eigen ding xD


    What’s your existence measured by?

    Beleza schreef:
    Nee dat kan niet


    Dat dacht ik al. - sigh -
    @Fantasy; Natuurlijk mag je je mening laten horen, maar het is niet zo vreemd dat mensen bang zijn voor een pedofiel. Kijk, jij bent eraan gewend en het boeit je niet, maar andere mensen vinden het zorgelijk dat zo'n persoon in een zwembad komt met veel kinderen. Dat is toch niet zo raar?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    SLA HEM OP Z'N BAKKES(flower)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Joepie. Ik woon in Hengelo. *O*

    [ bericht aangepast op 1 juni 2011 - 17:25 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Fantasy schreef:
    (...)

    Lol sommige mensen vinden sex met fruit geweldig :P
    Ieder zijn eigen ding xD

    Een banaan in je kut vindt ik toch wat geiler klinken.


    Ik ben gemeen xoxo

    Celestial schreef:
    Joepie. Ik woon in Hengelo. *O*


    Jha, jij bent mijn stad & schoolgenootje whaha :D