• Ik word echt chagerijnig af en toe van mijn klas, want iedereen irriteert zich aan een meisje bij ons in de klas. Ze is anders als de rest, niet dat dit erg is. Ik heb respect voor mensen die anders zijn. Ze heeft ook autisme, hier heb ik ook geen problemen mee want mijn bff heeft dat ook. Maar iedereen irriteert zich (ik ook) op de manier hoe ze zich gedraagd. Ze schreeuwt vaak door de klas heen, als iemand iets aan haar vraagt kan ze die persoon gaan uitschelden als zij die persoon niet mag, als er iemand de klas word uitgestuurd of strafwerk krijgt dan begint ze keihard te lachen. Dan vragen we vriendelijk of dat ze wil stoppen en dan krijgen we een stom antwoord terug. Het is gewoon moeilijk voor onze klas om met haar om te gaan. Maar nu de laatste week irriteerd iedereen zich aan haar en is er een soort ruzie ontstaan. Bij elke les bijna is onze hele klas aan het schreeuwen tegen haar, omdat zij stomme opmerkingen maakt. Bij een meisje zei ze bijvoorbeeld dat ze maar moest gaan dieëten, omdat ze haar een varken vond. Ze krijgt ook overal voorang op, als iemand zijn of haar vingers al best wel lang heeft opgestoken om een vraag te stellen aan een leraar en dat meisje moet ook iets vragen dan gaat de leraar eerst naar haar. Ze mag appart gaan zitten bij proefwerken en als we vragen waarom zegt de leraar omdat ze autisme heeft. Maar mijn bff mag dat niet.

    Ook schelden nu de meeste klasgenoten met autist tegen haar. Dit vind ik best wel hard, maar ik vind dat je het gewoon moet negeren. Heel veel mensen die ik ken schelden met autist, en dat is dan niet om haar bedoeld of zow want hun kennen haar eens niet.

    Sorry voor mijn lulverhaal, maar ik moest het gewoon even kwijt.
    Irriteer jij je ook aan een klasgenoot?


    <3

    Het is chagrijnig. (cat)


    SLOAN.

    ja --'


    Shoganai i ne~

    Ja, er zit een klikkert in onze klas, zij heeft geen vrienden >.<


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Peeta schreef:
    Het is chagrijnig. (cat)


    I'm sorry, ik schrijf altijd chagerijnig. Zo spreek ik het ook uit. Mijn fout.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2011 - 15:09 ]


    <3

    Och, zolang jij niet mee gaat pesten, is 't aight. Ja, ik heb een irritant iemand in de klas, maar we zijn niet langer klasgenoten op deze school, maar collega's, dus ik leef er gewoon mee ouwe.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Wel dat je BFF niet apart mag zitten is misschien wel logisch, je hebt grote verschillen in autisme =).
    Mmm, school is bijna gedaan dus ben je er even vanaf?=)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    Wel dat je BFF niet apart mag zitten is misschien wel logisch, je hebt grote verschillen in autisme =).
    Mmm, school is bijna gedaan dus ben je er even vanaf?=)


    Nou mijn bff heeft veel meer problemen op school als haar, en ze hebben dezelfde soort autisme. En waarschijnlijk zit ik volgend jaar nog bij haar in de klas, en misschien op de vervolgopleiding ook nog omdat ze net als mij grafisch wil gaan doen maar het ligt eraan op welke school zij aangenomen word.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2011 - 15:15 ]


    <3

    Como schreef:
    (...)

    Nou mijn bff heeft veel meer problemen op school als haar, en ze hebben dezelfde soort autisme. En waarschijnlijk zit ik volgend jaar nog bij haar in de klas, en misschien op de vervolgopleiding ook nog omdat ze net als mij grafisch wil gaan doen maar het ligt eraan op welke school zij aangenomen word.

    Hoe kan jij nou weten wat voor soort autisme dat meisje heeft als je haar toch alleen maar buitensluit, en geen kans geeft om zich normaal te settelen? Denk je dat dat meisje het leuk vindt om de hele tijd behandeld te worden als een stuk stront? Misschien is het nijdig doen et cetera wel een soort van afweersysteem tegen jullie achterlijke en vrij kinderachtige gedrag, ouwe.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    In de andere humane klas dan waar ik zit zit er ook een meisje met autisme. Niemand vindt die leuk en het is best wel zielig, dus wij proberen zo vriendelijk mogelijk tegen haar te doen zonder aanhankelijk te worden. Gewoon als die eens voorbij komt dan zeggen we dat ze een mooi kleedje aanheeft ofzo.
    Nouja, ik weet het niet hoor, ik zou me ook doodergeren aan zo'n iemand. Ik zou me echt dood ergeren aan iemand die mij beledigd heeft, en dan maakt het niet uit aan welke ziekte dat die lijdt als die weet dat dat pijnlijk is voor anderen.


    Where there is a sea there are pirates...

    Marshmellow schreef:
    Wel dat je BFF niet apart mag zitten is misschien wel logisch, je hebt grote verschillen in autisme =).
    Mmm, school is bijna gedaan dus ben je er even vanaf?=)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Christ schreef:
    (...)
    Hoe kan jij nou weten wat voor soort autisme dat meisje heeft als je haar toch alleen maar buitensluit, en geen kans geeft om zich normaal te settelen? Denk je dat dat meisje het leuk vindt om de hele tijd behandeld te worden als een stuk stront? Misschien is het nijdig doen et cetera wel een soort van afweersysteem tegen jullie achterlijke en vrij kinderachtige gedrag, ouwe.


    Omdat ik soms met haar omging. Mijn bff is wél vriendinnen met haar,


    <3

    Christ schreef:
    (...)
    Hoe kan jij nou weten wat voor soort autisme dat meisje heeft als je haar toch alleen maar buitensluit, en geen kans geeft om zich normaal te settelen? Denk je dat dat meisje het leuk vindt om de hele tijd behandeld te worden als een stuk stront? Misschien is het nijdig doen et cetera wel een soort van afweersysteem tegen jullie achterlijke en vrij kinderachtige gedrag, ouwe.

    Hier ben ik ook mee akkoord. Als je je stoort aan het gedrag van je klasgenoten, probeer dan als enige gewoon neutraal te blijven en gewoon vriendelijk te doen. Je moet niet perse met haar omgaan als je dat niet wil, maar vriendelijk doen is wel noodzakelijk. Anders ben je niet beter dan je klasgenoten én niet beter als dat meisje.


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik vind het irritant dat jij überhaupt het probleem van haar gedrag bij autisme legt, je zegt net zelf dat je bff dezelfde soort heeft. En zij niet zo doet.


    SLOAN.

    Peeta schreef:
    Ik vind het irritant dat jij überhaupt het probleem van haar gedrag bij autisme legt, je zegt net zelf dat je bff dezelfde soort heeft. En zij niet zo doet.


    Ik leg het niet bij haar autisme. lees even deze zin: Ze heeft ook autisme, hier heb ik ook geen problemen mee want mijn bff heeft dat ook.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2011 - 15:24 ]


    <3

    Ik kan me jullie situatie wel indenken. Ze doet echt onaardig tegen jullie. En ik lees nu wel reacties dat jullie onaardig tegen haar doen, maar dat meisje doet nu ook niet echt aardig. Ik weet niet of het door het autisme komt, maar dat ze dezelfde soort autisme hebben, maakt niet zoveel uit. Mijn broertje heeft asperger, net zoals iemand op mijn school. Maar mijn broertje die vind het sociaal gezien wel moeilijk, maar hij kan meekomen. Die jongen krijgt bij het minste en geringste (maar in zijn ogen juist heel groot) al woede-aanvallen.
    Ik vind dat dat meisje sowieso aardiger moet doen. Ik weet niet wie er begonnen is (werd ze meteen buitengesloten of pas na dit achterlijke gedrag?). Ik zou haar als klas gewoon negeren. Dan krijgen jullie nog normaal les en is het een stuk gezelliger in de klas. Als dat meisje dan toch aardig blijkt te zijn, zou ze misschien kunnen meekomen in de klas. Anders zal ze gewoon het buitenbeentje zijn.


    To live would be an awfully big adventure