• want zondag ga ik Oliver Sykes, Dahvie Vanity & Graig van ETF ontmoeten. (cat)
    Ofnou, zien in elk geval (:

    Wie van jullie gaat naar powerfest ^^?


    your knife my back. my gun, your head.

    Nee, daar ga ik niet heen (:
    Kende het niet eens..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    -jaloers-


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Niet jaloers, want ik heb niks met die mensen.
    Maar veel plezier! :D


    As travars

    Ik ken iemand die gaat, maar ik ga zelf niet. Veel plezier (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Niet jaloers -op het powerfest gedeelte dan-, want eerlijk gezegd wil ik nog niet eens doodgevonden worden op Powerfest. Over het algemeen komen daar echt afschuwelijke mensen op af .____.


    Maar super gaaf voor je dat je die band gaat zien, ik wens je alvast heeeuwl veeeul plezier!!


    Wie du mir, so ich dir.

    INDICA schreef:
    Niet jaloers -op het powerfest gedeelte dan-, want eerlijk gezegd wil ik nog niet eens doodgevonden worden op Powerfest. Over het algemeen komen daar echt afschuwelijke mensen op af .____.


    Maar super gaaf voor je dat je die band gaat zien, ik wens je alvast heeeuwl veeeul plezier!!


    Dankuwel & afschuwelijke mensen? *-*


    your knife my back. my gun, your head.

    Waaaat noo Craig o__o


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Geen idee wat powerfest is, maar leuk voor je xD


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Mahoromatic schreef:
    (...)

    Dankuwel & afschuwelijke mensen? *-*
    Ja van die hele achterbakse fans die altijd over iedereens rug heen gaan en de hele dag lopen te zeiken enzo. Mensen die serieus gaan lopen moshen en trashen bij ATL enzo :'DD. Niet fijn dus. Ik hoop dat ze dit jaar wel een beetje normaler en liever zijn voor jou (cat)


    Wie du mir, so ich dir.

    INDICA schreef:
    (...)
    Ja van die hele achterbakse fans die altijd over iedereens rug heen gaan en de hele dag lopen te zeiken enzo. Mensen die serieus gaan lopen moshen en trashen bij ATL enzo :'DD. Niet fijn dus. Ik hoop dat ze dit jaar wel een beetje normaler en liever zijn voor jou (cat)


    Aah, D: Ik hoop het ook, maar ik denk toch wel dat ze gaan moshen enzo bij Bring me the horizon.
    I hope i'll survive. *_*


    your knife my back. my gun, your head.

    Jah ik zou net ook zo topic maken om te vragen dus ja ik ga heen dat word weer lekker party machen!!:Y)
    dus nee word niet jaloers ik ga ook heen xD :P
    mis zie ik je wel daar?? xD

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 23:21 ]


    You can't touch music but music touch you

    Ik ben niet jaloers.
    Ik had er gratis heen gekund, ik ken een paar mensen van babycakes, die daar ook zijn.
    Maar ik vind de muziek bagger. :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Marquise schreef:
    -jaloers-


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Ik heb zo'n hekel aan die zelfingenomen zak van een Craig dude. En Dahvie Vanity en Oli heb ik al een keer ontmoet. Dus nee, ik voel hierbij geen gevoel van jaloezie opkomen, ouwe. (no_chears)

    But have fun.
    *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Nope niet jaloers.


    Some angels have no wings.