• Meer dan drie maanden geleden had ik een topic aan gemaakt met daarin een idee voor een twilight story. Helaas ging het niet door.

    Het zelfde idee:
    Melanie, Alyson en Nikki zijn al jaren beste vriendinnen. Maar alles veranderd als Nikki opeens plotseling verdwijnt. Alyson en Melanie zijn er kapot van. Samen gaan ze op zoek naar Nikki. Maar dan laat Melanie ook niks meer van haar horen. Alle drie de meiden vinden hun eigen weg in de wereld van de onwerkelijke. Zonder te weten dat ze elkaars vijand zijn.

    Voor degene die het niet precies snappen:
    Melanie word een weerwolf.
    Nikki word een vampier in een leger
    en
    Alyson word verliefd op een van de Cullens.

    het liefste doe ik de rol van Melanie dus die valt af.
    Dus we hebben nog Alyson en Nikki over. De namen mogen veranderd worden.

    Heb je interesse vul dan dit in:
    Over jezelf:
    Je naam:
    Je leeftijd:
    Hoe vaak je online bent:
    Over je karakter:
    Naam:
    Leeftijd(15 of 16):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Welke rol:
    Voor degene die "Alyson" kiest: Welke vampier?
    Extra?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik wil Alyson graag doen.
    zal even die rol invullen...

    Over jezelf:

    Je naam: Stephanie

    Je leeftijd: 15

    Hoe vaak je online bent: Iedere dag alhoewel ik een pauze zal moeten nemen voor mijn examens. Ouders --' Het goede is dat ik gewoon verder schrijf op papier en die dan upload na de examenperiode.

    Over je karakter:

    Naam: Alyson (gravely)

    Leeftijd(15 of 16): 16

    Karakter: Ze is niet echt verlegen, alhoewel sommige mensen dat effect op haar hebben. Ze kan soms nogal arrogant overkomen maar bedoeld het meestal niet zo. Ze kan totaal niet tegen haar verlies. Voor de rest is redelijk afstandelijk t.o.v anderen maar ook dit hangt af van de personen met wie ze samen is.

    Uiterlijk: Ze heeft kastanjebruine krullende haren, 1m 68, tenger en lief gezichtje.

    Welke rol: Alyson

    Voor degene die "Alyson" kiest: Welke vampier?
    Jasper (l)

    Extra? Mensen onderschatten haar wel eens vanwege haar postuur maar dat is volkomen ongegrond.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 23:25 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.