• Anderhalve maand geleden heb ik een vriend ontmoet op internet, toen hebben we msn en 06 uitgewisseld enzo. Nu smsen we elke dag naar elkaar en cammen we enzo.
    Maargoed, het punt is dus; mijn vriendinnen vinden hem een pedo (hij is 19, ik 13) en ze denken dat hij mij leuk vind (en wss vinden ze ook dat hij mij niet leuk mag vinden aangezien hij 19 is.) Maar als ik dan uitleg dat we het gewoon gezellig hebben willen ze dat niet geloven en praten ze er weer doorheen dat ik niet zoveel met hem moet smsen en chatten omdat hij 19 is en in Den Bosch woont (ik in Zuid-Holland).
    Wat vinden jullie? Overdrijven zij, of ligt het aan mij?


    Opgeven is geen optie.

    Nouja, je mag wel een beetje naïever zijn. Maar als jij niet met die gast afspreekt en geen rare dingen doet.. Misschien was je 06 ook niet zo een geweldig idee..
    Ik weet het niet, ik heb er slechte ervaringen mee dus ik geef je vriendinnen wel een beetje gelijk.


    Life is hard and then we die

    Ik zou het ook niet heel erg vertrouwen als een vriendin van mij -die al 15 zijn, maar toch- met iemand van 19 gingen chatten enzo. Maar als jij tegen je vriendinnen zegt dat je het gewoon gezellig wil hebben, dan moeten ze dat accepteren en er niet een groot punt van maken. Jij mag kletsen met wie je wilt, en zolang hij aardig blijft doen, moet je daar ook gewoon mee doorgaan. c:


    wth.

    PUKKELxDING schreef:
    Nouja, je mag wel een beetje naïever zijn. Maar als jij niet met die gast afspreekt en geen rare dingen doet.. Misschien was je 06 ook niet zo een geweldig idee..
    Ik weet het niet, ik heb er slechte ervaringen mee dus ik geef je vriendinnen wel een beetje gelijk.


    Jua, oké, maar hij had zijn nummer gemaild, en ik was weer eens te nieuwsgierig dus ik móést van mezelf terugsmsen.. Slechte eigenschap..


    Opgeven is geen optie.

    Tja, als het alleen bij chatten over internet en via sms blijft, zou ik er niet veel ergs in zien. Maar als hij je vraagt dingen te doen waar jij je niet prettig bij voelt, moet je dat echt niet doen. En als hij erover door blijft zeuren is het beter om het contact te verbreken.
    Maar zolang jullie het gezellig hebben met elkaar zie ik niet in waarom het niet zou kunnen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Sja, eigenlijk vind ik dat niet zo heel erg hoor, ligt aan mij

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 18:54 ]


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Defensive schreef:
    Tja, als het alleen bij chatten over internet en via sms blijft, zou ik er niet veel ergs in zien. Maar als hij je vraagt dingen te doen waar jij je niet prettig bij voelt, moet je dat echt niet doen. En als hij erover door blijft zeuren is het beter om het contact te verbreken.
    Maar zolang jullie het gezellig hebben met elkaar zie ik niet in waarom het niet zou kunnen.

    Defensive schreef:
    Tja, als het alleen bij chatten over internet en via sms blijft, zou ik er niet veel ergs in zien. Maar als hij je vraagt dingen te doen waar jij je niet prettig bij voelt, moet je dat echt niet doen. En als hij erover door blijft zeuren is het beter om het contact te verbreken.
    Maar zolang jullie het gezellig hebben met elkaar zie ik niet in waarom het niet zou kunnen.

    nouja, als je alleen maar met hem chat enzo, zie ik het probleem niet zo
    maar ik zou als ik jou was tog uitkijken
    misschien heeft ie wel slechte bedoelingen met jou

    PUKKELxDING schreef:
    Nouja, je mag wel een beetje naïever zijn. Maar als jij niet met die gast afspreekt en geen rare dingen doet.. Misschien was je 06 ook niet zo een geweldig idee..
    Ik weet het niet, ik heb er slechte ervaringen mee dus ik geef je vriendinnen wel een beetje gelijk.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Defensive schreef:
    Tja, als het alleen bij chatten over internet en via sms blijft, zou ik er niet veel ergs in zien. Maar als hij je vraagt dingen te doen waar jij je niet prettig bij voelt, moet je dat echt niet doen. En als hij erover door blijft zeuren is het beter om het contact te verbreken.
    Maar zolang jullie het gezellig hebben met elkaar zie ik niet in waarom het niet zou kunnen.


    <3

    Defensive schreef:
    Tja, als het alleen bij chatten over internet en via sms blijft, zou ik er niet veel ergs in zien. Maar als hij je vraagt dingen te doen waar jij je niet prettig bij voelt, moet je dat echt niet doen. En als hij erover door blijft zeuren is het beter om het contact te verbreken.
    Maar zolang jullie het gezellig hebben met elkaar zie ik niet in waarom het niet zou kunnen.


    Food.

    SchoenVeter schreef:
    nouja, als je alleen maar met hem chat enzo, zie ik het probleem niet zo
    maar ik zou als ik jou was tog uitkijken
    misschien heeft ie wel slechte bedoelingen met jou


    Heeft 'ie niet, dat weet ik zeker. Naïef, naïef dat weet ik.


    Opgeven is geen optie.

    Eerlijk? Ik vind 13 - 19 een béétje te veel jaar verschil. Hij is met hele andere dingen bezig dan jij, als het goed is.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Den Bosch? Hoe heet 'ie? Misschien ken ik 'm. :'D
    Maar inderdaad, niet doen. Kan nooit echt veel goeds uit komen. (':


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Den Bosch? Hoe heet 'ie? Misschien ken ik 'm. :'D
    Maar inderdaad, niet doen. Kan nooit echt veel goeds uit komen. (':


    Jayce. ;D


    Opgeven is geen optie.