• Ik moet alleen morgen nog naar school en dan heb ik vier en een halve dag weekend. Want morgen is maar een halve dag. En vrijdag en donderdag heb ik dus geen les! En ja, zaterdag en zondag is sowieso weekend! Het komt echt goed uit omdat ik de laatste tijd super moe ben en dus dan lekker kan uitslapen. Wie heeft ook zo'n lang weekend? (bloos)

    Ik heb morgen maar 1 uur les, dus ga gewoon helemaal niet naar school. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Veritas schreef:
    Ik heb drie maanden lang vakantie(bloos)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    gister was mijn laatste les dag
    nu moeten we ooit te horen krijgen wanneer we weer op school moeten gaan voor diploma uitreiking enz hmm


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ikke heb de hele week al vrij :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ook! ;d

    Gelukkig wel. Hel periode VOOR de Tap (proefwerk) week komt eraan.
    Dan denk je; goh, ik zal alles wel in de pw week hebben.
    Nee hoor, het is zóoveel dat t niet in de pww past -.-
    Dus helperiode, ben zéer gelukkig met dit lange weekendje vrij (A)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Haha ik hoef pas 15 juni weer naar school!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik heb de rest van de week vrijaf, daarna iets meer dan twee weken examen en dan (hopelijk) drie maanden vakantie :)


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Ik heb ook 4 dagen lang weekend. En dan nog 2 dagen stage lopen en daarna misschien vrij. :D

    Mayfly schreef:
    Oh, ik hier ook! Zo blij ermee. c:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    ik! hierzo! ja ik! *hyper*


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Mayfly schreef:
    Oh, ik hier ook! Zo blij ermee. c:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik had alleen maandag (gisteren) en vandaag een halve dag school, nu ben ik woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag, zondag en maandag vrij en hoef ik pas dinsdag weer een halve dag naar school (A)


    dream, dare, fly!