Ik zat te denken, we hebben een photo topic, maar daar word heel veel gekletst, als we nou híér over die dingen praten, zijn we meteen van off-topicen af ;'D
It is better to reign in hell than to serve in heaven.
Hebben eigenlijk nog andere huizen in het boek speciale namen? Ik weet alleen dat het huis van Sirius/Harry gewoon 'Grimboudplein 12' (volgens mij schrijf je het niet zo...) wordt genoemd en dat van Draco en z'n ouders 'Huize Malfidus', maar verder weet ik het eigenlijk niet.
Prudentia schreef:
Hebben eigenlijk nog andere huizen in het boek speciale namen? Ik weet alleen dat het huis van Sirius/Harry gewoon 'Grimboudplein 12' (volgens mij schrijf je het niet zo...) wordt genoemd en dat van Draco en z'n ouders 'Huize Malfidus', maar verder weet ik het eigenlijk niet.
Villa Vilijn uit GoF,
enneehm...
dat is het denk ik?
But I still have this faith in the truth of my dreams.
Maar dat is niet echt een huis. En anders horen Klammfels en Beauxbatons er ook bij.
Trouwens, nog een vraagje; in verschillende verhalen kom ik vaak scholen als Develixe en nog een paar anderen tegen. Zijn die zelf verzonnen door een fan of echt door J.K. Rowlings?
Maar dat is niet echt een huis. En anders horen Klammfels en Beauxbatons er ook bij.
Trouwens, nog een vraagje; in verschillende verhalen kom ik vaak scholen als Develixe en nog een paar anderen tegen. Zijn die zelf verzonnen door een fan of echt door J.K. Rowlings?
Die zijn verzonnen, denk ik
But I still have this faith in the truth of my dreams.
Misschien ooit in een interview van J.K. Rowling? Anders zelf verzonnen denk ik.
This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.