Post een oud lied dat jij nog steeds geweldig vindt! Het mag eender welk genre zijn, en het mag ook van bijvoorbeeld 5 jaar geleden zijn ofzo, dat is tegenwoordig ook al oud
Toen ik een kleuter was, vroegen een vriendinnetje en ik aan m'n moeder om ons te roepen als dit lied op de radio kwam. Geen idee waarom eigenlijk, maar ik vind het lied nog steeds great.
'k Vond Anastacia ook great.
En oude kpop, waar ik dan alleen niet zo lang al vanaf weet ;;
H.O.T - We Are the Future. Ik ken het omdat er door de kpop artiesten van nu steeds live covers van worden gemaakt en omdat ex-leden van H.O.T nog wel op tv daar verschijnen of nog steeds muziek maken~
Ik wil de dans kunnen gewoon voor de epicheid :'D omg waarom post ik dit uberhaupt
"Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo
the birth of heavy metal
The heaviest, scariest, coolest riffs and the apocalyptic Ozzy wail are without peer. You can hear the despair and menace of the working-class Birmingham streets they came from in every kick-ass, evil groove. Their arrival ground hippy, flower-power psychedelia to a pulp and set the standard for all heavy bands to come.