• zuigzoen:$

    Een zoen op je lichaam (meestal in de nek) waarbij je de huid naar binnen "zuigt", het gevolg is een rode afdruk op het lichaam die men beschouwt als 'Sexy' :'D

    [ bericht aangepast op 30 mei 2011 - 16:32 ]

    Ik denk dat het een soort van lange, zuigende zoen is en die dan een afdruk achterlaat ergens op je lichaam. Niet dat ik ervaring heb, ofzeu. :')


    wth.

    Ja het is een lange zuigende zoen. En die laat een afdruk achter op je lichaam.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Wat hierboven al gezegd wordt.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Dat is gevaarlijk... En ja dat meen ik echt. Nou ja het kan gevaarlijk zijn. Vooral in de nek, je zuigt als het ware bloed naar de oppervlakte.. so en in de nek zitten vele slagaders.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Impala schreef:
    Dat is gevaarlijk... En ja dat meen ik echt. Nou ja het kan gevaarlijk zijn. Vooral in de nek, je zuigt als het ware bloed naar de oppervlakte.. so en in de nek zitten vele slagaders.


    Idd, er heeft iemand al eens een beroerte gekregen van een zuigzoen. ^^
    Maar ja, het is dus een zoen waar je zuigt, en niet op de mond.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Impala schreef:
    Dat is gevaarlijk... En ja dat meen ik echt. Nou ja het kan gevaarlijk zijn. Vooral in de nek, je zuigt als het ware bloed naar de oppervlakte.. so en in de nek zitten vele slagaders.

    Waarom denk je dt ze het zo vaak in de nek doen?
    Het schijnt een ander, intenser gevoel te gevan dan bijvoorbeeld op je arm.

    Wat hierboven dus al gezegd wordt. Maar ik raad je aan om er nooit een te geven, want het is echt moordend voor je mond D:
    Ik heb het eens bij mezelf geprobeerd op m'n arm en je bleef het gewoon drie weken duidelijk zien, en mijn mond heeft uren pijn gedaan...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    Wat hierboven dus al gezegd wordt. Maar ik raad je aan om er nooit een te geven, want het is echt moordend voor je mond D:
    Ik heb het eens bij mezelf geprobeerd op m'n arm en je bleef het gewoon drie weken duidelijk zien, en mijn mond heeft uren pijn gedaan...


    Haha. Stiekem vind ik dat geweldig. _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Als je het doet, zorg dan dat het niet zichtbaar is. Had ik eens mijn halve keel volstaan en ga dan maar weer terug naar huis. Moest er elke ochtend aan denken dat ik een sjaal omdeed voor ik naar beneden ging, lol. 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Defensive schreef:
    Wat hierboven dus al gezegd wordt. Maar ik raad je aan om er nooit een te geven, want het is echt moordend voor je mond D:
    Ik heb het eens bij mezelf geprobeerd op m'n arm en je bleef het gewoon drie weken duidelijk zien, en mijn mond heeft uren pijn gedaan...


    Voortaan maar een stofzuiger gebruiken ? ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    Voortaan maar een stofzuiger gebruiken ? ;D


    Ahaha, nee dank je. Ik laat het mijn vriendje wel doen :'D


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    (...)

    Ahaha, nee dank je. Ik laat het mijn vriendje wel doen :'D


    Dat kan ook ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    Dat kan ook ;P


    Toch liever niet :Y) Jij wel dan?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    (...)

    Toch liever niet :Y) Jij wel dan?


    Ik heb liever helemaal niet.. als ik ongeveer zelfde nek heb als me zus loop ik een halfjaar dan met zo'n ding...

    me zus had er vet veel, en daar liep ze een half jaar mee o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you