• Ja we kwamen van gym maar ik had me al pijn gedaan aan mijn rechter been want ik was gevallen en heel mijn been lag open dus moest ik mijn korte broek aan laten. Dus liepen we terug naar school. Moesten we over een klein boompje stapen. Maar mijn vriendin met haar hoge hakken ging eerst. Maar ik ging ook over het boompje stappen als zij er net niet over was. Dus haar linker hak schuurde tegen mijn linker been en opeens was er een grote snee in mijn been. Mijn leerkracht mij zo snel mogelijk naar het spoed brengen.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    auw, klinkt pijnlijk.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Auw, hoe gaat het nu met je been?

    [ bericht aangepast op 29 mei 2011 - 21:04 ]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Wow, sterkte.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Pijnlijk! Gaat het met je?

    xSummerRain schreef:
    Auw, hoe gaat het nu met je been?

    Hehe het gaat al. Hij moest genaaid worden en volgende week mogen de draadjes eruit.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    LENI schreef:
    Wow, sterkte.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Zoltan schreef:
    (...)
    Hehe het gaat al. Hij moest genaaid worden en volgende week mogen de draadjes eruit.

    Dude.. dat moet zeer gedaan hebben!


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ga jij op Zondag naar school dan?

    Marquise schreef:
    auw, klinkt pijnlijk.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Accident schreef:
    Ga jij op Zondag naar school dan?

    Nee het was woensdag gebeurd.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Jouw been moest genaaid worden door een hak? D:
    Wat voor hak is dat? D:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    oh my god ik zou die vriendin een rammeling gegeven hebben
    ik heb al zin om een vriendin van mij te mollen omdat ze me ziek gemaakt heeft ;x

    Wishful schreef:
    Jouw been moest genaaid worden door een hak? D:
    Wat voor hak is dat? D:

    Een dunne.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Marquise schreef:
    auw, klinkt pijnlijk.


    It's going to be difficult, but not impossible.