• een gratis video editing programma waar je de muziek op een bepaald moment kan laten afspelen en weer stoppen.
    Ik kan met Windows Movie Maker wel de muziek op een bepaald moment starten, maar ik kan er niet voor zorgen dat ie bijvoorbeeld na tien seconden ook weer stopt. Hij gaat dan gewoon door tot het einde.

    Weten jullie een oplossing of een ander programma waar ik dit mee kan doen?

    Ik hoop dat het een beetje duidelijk is n_n


    Caution first, always.

    Je kan die muziekfile toch gewoon inkorten door het einde naar het begin toe te slepen, zoals bij een foto?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    Je kan die muziekfile toch gewoon inkorten door het einde naar het begin toe te slepen, zoals bij een foto?

    Dat dacht ik ook, maar dat werkt niet. Dan schuift ie de hele muziek balk weer terug ;P


    Caution first, always.

    Loki schreef:
    (...)
    Dat dacht ik ook, maar dat werkt niet. Dan schuift ie de hele muziek balk weer terug ;P


    raar. Normaal hoort'ie het dan wel te doen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Waarschijnlijk klik je dan op het verkeerde ding... ehm wacht ik maak wel even een screenshot ^^

    Celestial schreef:
    Waarschijnlijk klik je dan op het verkeerde ding... ehm wacht ik maak wel even een screenshot ^^

    Thanks XD


    Caution first, always.


    Oke. Je ziet je 'muziekbalkje' staan en je klikt op het uiteinde ervan. dan kan je gewoon zo een stuk eraf knippen ^^
    Ja sorry ben slecht in uitleggen :')
    Klik voor groter.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2011 - 20:34 ]

    Celestial schreef:


    Oke. Je ziet je 'muziekbalkje' staan en je klikt op het uiteinde ervan. dan kan je gewoon zo een stuk eraf knippen ^^
    Ja sorry ben slecht in uitleggen :')

    Oh, crap. Jij hebt nog die andere versie. Bij mij ziet het er heel anders uit omdat ik pas een nieuwe laptop heb ;P
    Ik denk wel dat ik weet hoe ik het op ga lossen, maar het duurt alleen wat langer ;'D


    Caution first, always.

    Loki schreef:
    (...)
    Oh, crap. Jij hebt nog die andere versie. Bij mij ziet het er heel anders uit omdat ik pas een nieuwe laptop heb ;P
    Ik denk wel dat ik weet hoe ik het op ga lossen, maar het duurt alleen wat langer ;'D

    Ah oke, sorry dan kan ik je nu niet verder helpen ;P
    Succes verder ^^

    Celestial schreef:
    (...)
    Ah oke, sorry dan kan ik je nu niet verder helpen ;P
    Succes verder ^^

    Bedankt voor de moeite haha ;D
    Dankjewel (;


    Caution first, always.

    Welke versie heb jij? De gewone movie maker?


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Azkaban schreef:
    Welke versie heb jij? De gewone movie maker?

    Ik heb de gewone Movie Maker maar een vernieuwde versie omdat mijn laptop nog heel nieuw is ;P


    Caution first, always.

    Je moet je liedje gewoon knippen.
    Eindpunt instellen klikken bij gewenste einde (:


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right