• Wat je moet weten: mijn moeder valt steeds voor kerels die uiteindelijk leugenaars, bedriegers of stalkers blijken.
    Je kunt je dus vast wel voorstellen dat ik er nooit erg blij mee ben als ze aankondigt een nieuwe vriend te hebben hebben. Ik verzet er me niet echt tegen, maar die kerels komen hier dus pas binnen als ik er een beetje aan kunnen wennen heb.
    Ik zei gisteren, omdat ik echt hoop dat het deze keer wel een goede vent is, dat ze vandaag wel naar hem toe kon gaan omdat ik toch bij een vriendin zou studeren.
    Dus vandaag om 5u stuur ik een sms: ik ga naar huis toe.
    En nu zit ik hier dus nog steeds alleen, terwijl ze al weg is van voor ik opstond. (Ze wist trouwens dat ik om 9u zou opstaan, en om 10 voor 9 hoorde ik haar de deur achter zich dicht doen.)

    Is het heel erg van me dat ik nu dus kook vanbinnen?

    [ bericht aangepast op 29 mei 2011 - 19:56 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Het is zeer begrijpelijk =). 'k zou toch eens met je moeder daarover spreken =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik zou met je moeder erover praten.


    They fell in love, didn't they?

    Marshmellow schreef:
    Het is zeer begrijpelijk =). 'k zou toch eens met je moeder daarover spreken =)


    To infinity and beyond •

    Marshmellow schreef:
    Het is zeer begrijpelijk =). 'k zou toch eens met je moeder daarover spreken =)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Dat heb ik al zo vaak gedaan, en ze weet ook dat ik er niet echt mee om kan als ze een nieuwe vriend heeft.
    Maar als ze verliefd is heeft ze echt een roze bril op zijn er geen problemen voor haar.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Marshmellow schreef:
    Het is zeer begrijpelijk =). 'k zou toch eens met je moeder daarover spreken =)


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Marshmellow schreef:
    Het is zeer begrijpelijk =). 'k zou toch eens met je moeder daarover spreken =)


    Shoganai i ne~

    Marshmellow schreef:
    Het is zeer begrijpelijk =). 'k zou toch eens met je moeder daarover spreken =)


    Le coeur qui crie l'amour.. / used to be Zolanksi

    Nou ja... Als je echt verliefd bent wil je graag bij die persoon zijn.... Ik denk dat je moeder wat dat betreft misschien een beetje 'tienergedrag' vertoont en daarom de hele dag weg is? Ik zou me niet zo druk maken, als ze laat terugkomt kun je haar altijd aanspreken over het tijdstip, of het feit dat ze niet reageerde op je sms...

    Erato schreef:
    Dat heb ik al zo vaak gedaan, en ze weet ook dat ik er niet echt mee om kan als ze een nieuwe vriend heeft.
    Maar als ze verliefd is heeft ze echt een roze bril op zijn er geen problemen voor haar.

    Hmm, misschien moet je proberen om ze met haar neus op de feiten te drukken? En haar zeggen dat ze zich gedraagt als een verliefde puber?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik ken het,zo doet mijn vader ook. Word een keer acht goed kwaad,misschien helpt dat bij jouw wel.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Pest alle mannen die liegen, bedriegen weg bij haar. En de leuke mag blijven misschien blijven.. Nee, grapje!

    Maa, ja misschien is het beter om met je moeder te praten..


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Been there, done that, since I was 12 =(

    Maar ik wou gewoon even weten of het gemeen van me was of niet, en blijkbaar vinden jullie dat niet, dus dankje =).


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.