• Nou ik kwam dus terug van mijn vriendje samen met 2 vriendinnen. We gingen met de openbare bus dus moesten we even wachten, en daar stond een jongen en die was famillie van mijn 2 vriendinnen. Dus was hij aan het roken en opeens gooide hij zijn peuk naar mijn vriendin's haar dus zei helemaal flippen. Ging ze roepen waarom dat moest. Begon die jongen haar ook uit de schelden en pakte hij haar vast. En schreuwde mijn vriendin dat hij haar moest laten maar dat hij niet. Dus kwam ik er tussen en zij tegen die jongen dat hij rustig moest doen. En hij duwde me zomaar weg. En mijn vriendin schoten hem tegen zijn ballen, en opeens nam die jongen mijn vriendin haar hoofd en sloeg die tegen een ijzere omheining voor een boom. Begon haar hoofd hevig tebloeden. Dus ik liep naar die gast toe en begon tegen hem teschreeuwen waarom dat moest. Mijn andere vriendin helemaal in schok en zat ze tehuilen. En ik duwde die gast weg en opeens sloeg hij me ook. Heb ik naar mijn vriendin's moeder gebelt en dan zijn we naar huis gegaan... En dat allemaal omdat ik mijn vriendin wou helpen.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2011 - 19:29 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Foutje in de titel het moest Beschermde zijn.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    OMG, die gast is gestoord


    Firm believer of all that is magic

    Holyfuck, die gast is niet helemaal lekker. O_O


    We can't spend our lives waiting to live.

    wow. wtf is wrong with people -__-


    To infinity and beyond •

    wtf, wat is er mis met die gast O____O
    ik hoop dat het goed gaat met jullie drieën en ik hoop dat zijn ballen pijn doen


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    > titel veranderd ^^.
    Wel dat krijg je nu eenmaal als je iemand wil beschermen. Niet rot bedoelt, ik vind het namelijk echt geweldig dat jij zoiets doet voor je vriendinnen. =) Maar die gast spoort niet dusja.
    Hoe gaat het met die vriendin haar hoofd trouwens, ze heeft er toch niets ernstig aan overgehouden?

    [ bericht aangepast op 29 mei 2011 - 19:31 ]


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Wtf, dat is even overdreven levenloos van hem ö


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Waar gaat de wereld naartoe.


    Le coeur qui crie l'amour.. / used to be Zolanksi

    En dan denken mensen dat de wereld pas in 2012 vergaat.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Marshmellow schreef:
    > titel veranderd ^^.
    Wel dat krijg je nu eenmaal als je iemand wil beschermen. Niet rot bedoelt, ik vind het namelijk echt geweldig dat jij zoiets doet voor je vriendinnen. =) Maar die gast spoort niet dusja.
    Hoe gaat het met die vriendin haar hoofd trouwens, ze heeft er toch niets ernstig aan overgehouden?

    Ze heeft een dikke bult van hier tot tokio maar voor de rest goed.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Zoltan schreef:
    (...)
    Ze heeft een dikke bult van hier tot tokio maar voor de rest goed.

    Dan is het goed =). Met jou toch ook alles oké?=)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Dan is het goed =). Met jou toch ook alles oké?=)

    Ik heb niks. Ben ik blij mee. Maar als mijn vriendje dit hoort ga hij echt razend zijn op die gast, ookal is het ook zijn famillie dus beter zeg ik het niet...


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Maar, is die jongen familie van die 2 vriendinnen waar jij nu mee was?
    Want dan deed hij zijn eigen familie dit dus aan?
    -of ik snap het niet-
    Maar sowieso, die gast is gestoord ;S


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    ReinaAFCAjax schreef:
    Maar, is die jongen familie van die 2 vriendinnen waar jij nu mee was?
    Want dan deed hij zijn eigen familie dit dus aan?
    -of ik snap het niet-
    Maar sowieso, die gast is gestoord ;S

    Ja die 2 vriendinnen zijn zussen van elkaar en hun zijn familie van hem. Heel raar vind ik but yeah.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Lekkere familie :S


    Shoot for the moon, even if you miss you'll end up among the stars.