• Ik heb sinds twee weken een blackberry en het liefst wilde ik er een hoesje voor. Alleen ik had geen geld.
    Mijn ouders gingen vandaag naar de vlaggetjesdagen in drimmelen. Dat is een soort braderie. Komt ze terug, hebben ze gewoon een Blackberryhoesje voor me gekocht. Ik vind dat zo lief.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dan zal het wel aan mij liggen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Aaah das lief, wat voor hoesje heb je ?? Ik had ook echt super mooie hoesjes gezien, jammer genoeg mag ik mijn bb pas over een maand, want dan kan ik mijn abo pas verlengen :P


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Ouders zijn de beste beesten ter wereld.


    Felix

    Endure schreef:
    (...)

    Ze kan het zlef toch niet kopen? En het zorgt er alleen maar voor dta haar BB langer meegaat, ik vind het wel logisch dat ze zoiets kopen :S

    Ze is 13, misschien krijgt ze zakgeld en kan ze dat wel zelf kopen, dan moet ze alleen wat langer sparen ofzo =). Daarbij kunnen haar ouders het totaal overbodig vinden en het niet nodig vinden om daar geld aan uit te geven :'D.
    Cadeaus krijgen van je ouders is niet altijd zo vanzelfsprekend hoor :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    shithead schreef:
    Aaah das lief, wat voor hoesje heb je ?? Ik had ook echt super mooie hoesjes gezien, jammer genoeg mag ik mijn bb pas over een maand, want dan kan ik mijn abo pas verlengen :P


    Een witte met kersjes.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Forward schreef:
    Wees maar blij met ze.

    KoekyMonstaa schreef:
    ik wou dat mijn ouders dat deden :)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Altijd fijn als je ouders iets voor je betalen. Vind ik altijd handig. :')

    Mijn ouders zijn ook awesome,
    ik wou heel graag een BB omdat mijn oude mobiel dood is en een BB is gewoon gaaf. En eerst zeiden ze telkens dat het niet mocht enzo, en ik kwam vanmiddag thuis en ze zeiden dat ik me kamer op moest ruimen. En toen lag er een bon op me bureau met daarop ''Geldig voor een BB'' en toen was ik blij haha x'D


    Trust me. I'm the doctor

    Forward schreef:
    Wees maar blij met ze.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Hihi ik ga straks met m'n papa kijken naar BB-abbo's, dus ouders zijn inderdaad heel lief. <3


    It's time to be happy again.

    Nouja ik vind dat helemaal niet zo bijzonder eigenlijk :'D


    -