• Ik heb sinds twee weken een blackberry en het liefst wilde ik er een hoesje voor. Alleen ik had geen geld.
    Mijn ouders gingen vandaag naar de vlaggetjesdagen in drimmelen. Dat is een soort braderie. Komt ze terug, hebben ze gewoon een Blackberryhoesje voor me gekocht. Ik vind dat zo lief.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Lieve ouders heb jij. c:


    wth.

    Wees maar blij met ze.


    Hope goes lost but never dies.

    Forward schreef:
    Wees maar blij met ze.


    They fell in love, didn't they?

    Forward schreef:
    Wees maar blij met ze.


    geloof maar ben ik ook


    "Ignite, my love. Ignite."

    Aww, dat is lief!
    Mijn ouders zijn ook zo lief! Ze kochten een kooi en hadden die op mijn kamer neer gezet. Toen ik thuis kwam zag ik die zo staan en ik dacht echt van wat moet ik daar nou mee. Kwamen ze naar boven en zeiden ze dat ik een hamster mocht hebben. Heb er uiteindelijk 2 gekregen <3

    Ouders zijn geweldig :3

    Aww (: Wat zijn ze lief


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Nou mijn ouders zijn op dit moment echt vreselijk bezig ;3.


    To infinity and beyond •

    Da's lief van ze =). Jij hebt ze toch gelijk honderd keer bedankt hoop ik?:'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Dat is toch best wel gewoon? Ik bedoel, je bent pas 13. Anyway, wel lief.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2011 - 19:33 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mayfly schreef:
    Lieve ouders heb jij. c:

    Forward schreef:
    Wees maar blij met ze.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Endure schreef:
    Dat is toch best wel gewoon? Ik bedoel, je bent pas 13. Anyway, wel lief.

    Toch niet :'D. Ze moeten dat niet doen hé :'D. Ze konden evengoed niets kopen.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Toch niet :'D. Ze moeten dat niet doen hé :'D. Ze konden evengoed niets kopen.


    Ze kan het zlef toch niet kopen? En het zorgt er alleen maar voor dta haar BB langer meegaat, ik vind het wel logisch dat ze zoiets kopen :S


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Ze kan het zlef toch niet kopen? En het zorgt er alleen maar voor dta haar BB langer meegaat, ik vind het wel logisch dat ze zoiets kopen :S


    Nou nee. Want niet met elk hoesje gaat een bb langer mee. En met dit hoesje dus niet. En ze kochten hem alleen maar om hem op te pimpen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ik wou dat mijn ouders dat deden :)


    Shoot for the moon, even if you miss you'll end up among the stars.