• sorry voor de titel maar ik heb jullie aandacht nodig:P
    denken jullie dat dit een leuke story is?
    zoja dan schrijf ik er verder aan:P

    Als Dawn te horen krijgt dat ze een niveau lager moet gaan doen door haar vreselijke cijfers,weet ze het even niet meer,thuis heeft ze er steeds meer ruzie over.Ze bedenkt een plan om zover mogelijk van huis te kunnen zijn,dit is niet gemakkelijk,als ze weg wil lopen heeft ze best veel spullen nodig.dat kost geld,als ze toch haar plan wil uitvoeren zoekt ze een baantje,ze hoopt daarmee zoveel mogelijk geld te verdienen om weg van huis te kunnen gaan,als ze dan eenmaal het geld heeft loopt ze weg,in deze spannende tocht naar haar nieuwe leven gebeuren er allemaal rare,spannende en enge dingen,red ze het wel alleen?


    Where words fail, music speaks

    Ik zal wel op je.. hoezegjedat, interpunctiegebruik (?) letten; bijv. na een komma een spatie. Maar het kan wel een leuk verhaal worden. (:


    Opgeven is geen optie.

    Birthday schreef:
    Ik zal wel op je.. hoezegjedat, interpunctiegebruik (?) letten; bijv. na een komma een spatie. Maar het kan wel een leuk verhaal worden. (:
    i know xD
    maar dit is klad xD,ik laat men verhalen altijd nachecken door iemand.


    Where words fail, music speaks

    Je moet een beetje meer op je interpunctie letten, dit leest namelijk niet zo fijn. Eén zin is bijna vier regels lang. Bovendien hoort er na een komma of punt een spatie te komen.
    Ook is het gedetailleerder dan een inleiding hoeft te zijn. Het kan natuurlijk wel, maar ik prefereer een korte, pakkende inleiding. (Ik weet niet precies hoe de rest van de wereld hier over denkt.)
    Sommige zinnen lopen ook niet zo soepel. Soms werkt het om iets hardop voor te lezen, dan hoor je goed waar het lastig loopt.

    Als je bijvoorbeeld dit ervan maakt:

    Als Dawn te horen krijgt dat ze een niveau lager moet gaan doen door haar vreselijke cijfers, weet ze het even niet meer. Thuis heeft ze er steeds meer ruzie over. Ze bedenkt een plan om zover mogelijk van huis te kunnen zijn.
    Als ze eenmaal genoeg geld heeft verdiend om haar plan uit te kunnen voeren, loopt ze weg. In deze tocht naar haar nieuwe leven gebeuren er allemaal rare, spannende en enge dingen. Redt ze het wel alleen?
    is het een stuk overzichtelijker.

    Sorry als je niet op kritiek zat te wachten, maar persoonlijk vind ik iets aantrekkelijker om te lezen als de interpunctie correct is. (:


    Carry me away, I hope that you don't break.