• Hoe is Bella zwanger geworden van Eddie? Vampieren hebben toch geen bloed en hun hart klopt niet en zonder dat je hart klopt, stroomt je bloed sowieso niet en zonder stromend bloed gaat zijn dingske toch niet omhoog? *krabt kin*


    Le coeur qui crie l'amour.. / used to be Zolanksi

    Niet te veel over nadenken hoe dat komt, want ik weet dat ook niet.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Als je zo gaat nadenken kun je net zo goed de vraag stellen; Hoe kan een dood iemand lopen?

    Twilight ís en blíjft een sprookje, en sprookjes zijn nou eenmaal onverklaarbaar. Je moet er ook niet teveel over nadenken ;'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Celestial schreef:
    Als je zo gaat nadenken kun je net zo goed de vraag stellen; Hoe kan een dood iemand lopen?


    I see your point. *sluit gedachten af*


    Le coeur qui crie l'amour.. / used to be Zolanksi

    Dat heeft Stephanie uitgelegd, vampieren hebben een vervangende stof in hun aderen, dus geen bloed maar iets anders, de eerste paar maanden wanneer het dus new borns zijn zit daar nog steeds bloed bij en daarom zijn new borns zo sterk. Maar Eddie kan dus wel zijn dingie omhoog krijgen door die andere stof^^


    -

    Oeh, ik heb je aan het denken gebracht. (nerd)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    ShaunDiviney schreef:
    Dat heeft Stephanie uitgelegd, vampieren hebben een vervangende stof in hun aderen, dus geen bloed maar iets anders, de eerste paar maanden wanneer het dus new borns zijn zit daar nog steeds bloed bij en daarom zijn new borns zo sterk. Maar Eddie kan dus wel zijn dingie omhoog krijgen door die andere stof^^


    yup, that's it!


    Alleen maar tranen van geluk

    ShaunDiviney schreef:
    Dat heeft Stephanie uitgelegd, vampieren hebben een vervangende stof in hun aderen, dus geen bloed maar iets anders, de eerste paar maanden wanneer het dus new borns zijn zit daar nog steeds bloed bij en daarom zijn new borns zo sterk. Maar Eddie kan dus wel zijn dingie omhoog krijgen door die andere stof^^

    Ahaaa, dat verklaard Dracula dan ook meteen.


    Le coeur qui crie l'amour.. / used to be Zolanksi

    xRadio schreef:
    Oeh, ik heb je aan het denken gebracht. (nerd)

    *zwaait met vuist*


    Le coeur qui crie l'amour.. / used to be Zolanksi

    Zolanski schreef:
    (...)
    *zwaait met vuist*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Zolanski schreef:
    (...)
    Ahaaa, dat verklaard Dracula dan ook meteen.

    ohja? XD


    -

    ShaunDiviney schreef:
    (...)
    ohja? XD

    Hij verleidde toch een meisje in de film en die hadden toen ook 'penetratie'. (krul)


    Le coeur qui crie l'amour.. / used to be Zolanksi

    xRadio schreef:
    (...)



    Le coeur qui crie l'amour.. / used to be Zolanksi

    -Grinnikt-
    Prachtige theorie :'D

    Zolanski schreef:
    (...)
    Hij verleidde toch een meisje in de film en die hadden toen ook 'penetratie'. (krul)

    ik ken dracula niet :x


    -