• (cat)

    Omdat het pas VOLGEND jaar isxD
    Maarach, is het niet leuk dat we allemaal gezamelijk ten onder gaan?
    Nu weet je dat je moet genieten van dit jaar ^-^
    Niet dat ik het geloof maar er is vast een reden waarom mensen dit te horen krijgen. Gewoon om even te leven lijkt me het wel handig


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Omdat ze het mij niet gunnen om 18 te worden, denk ik (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Animale schreef:
    Ik weet het niet, misschien omdat de mensen zó veel vertellen over dat bvb. op 21 december 2012 de wereld gaat vergaan, dat ze dat dan ook écht gaan geloven?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Dat komt omdat die mensen (shit, ben nu hun naam vergeten:X) al tig tientallenjaren een rampenkalender maken. Elke kalender stopt wanneer er een ramp is geweest. Zo is er een patroon gevonden en blijkt dat we in 2012 een grote vloed van rampen krijgen. De maya's zelf zijn bijna uitgestorven (jeej weet hun naam weer) maar hun kalender loopt nog voort omdat steeds hetzelfde patroon is.
    En tot nu toe is bijna elke voorspelling van de Maya's ongeveer waar geweest.

    Het is dus niet dat de wereld vergaat, maar dat er gróte natuurrampen komen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zolanski schreef:
    Ik ga een scheet laten, nou goed? (cat)



    Doe maar liever niet xD


    Shoot for the moon, even if you miss you'll end up among the stars.

    Mummelwummel schreef:
    Dat komt omdat die mensen (shit, ben nu hun naam vergeten:X) al tig tientallenjaren een rampenkalender maken. Elke kalender stopt wanneer er een ramp is geweest. Zo is er een patroon gevonden en blijkt dat we in 2012 een grote vloed van rampen krijgen. De maya's zelf zijn bijna uitgestorven (jeej weet hun naam weer) maar hun kalender loopt nog voort omdat steeds hetzelfde patroon is.
    En tot nu toe is bijna elke voorspelling van de Maya's ongeveer waar geweest.

    Het is dus niet dat de wereld vergaat, maar dat er gróte natuurrampen komen.


    Komen? Die zijn er al! Japan verdwijnt binnenkort van de kaart, het is allang bezig ;D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Soundeffect schreef:
    (...)

    Komen? Die zijn er al! Japan verdwijnt binnenkort van de kaart, het is allang bezig ;D


    Volgens de maya's zijn de natuurrampen van volgend jaar nog erger.

    Mijn moeder heeft trouwens zelf zo'n kalender ;D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    De wereld zal ooit wel vergaan door de opwarming van huppeldepup enzo, maar waarschijnlijk zijn wij dan toch al lang dood!


    Define "good".

    Idd, ze voorspelden een nieuw begin. Het Aquaris tijdperk ofzo :Y) Dan worden we allemala vissen.

    Anyway, ik ga er niet over zitten nadenken, ik zie wel wat er gebeurd :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Idd, ze voorspelden een nieuw begin. Het Aquaris tijdperk ofzo :Y) Dan worden we allemala vissen.

    Anyway, ik ga er niet over zitten nadenken, ik zie wel wat er gebeurd :'D

    Zijn we terug van af, we zijn zeer vroeger al zeezoogdieren geweest.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Carcass schreef:
    Als ik dat ga uitleggen gaan mensen me gek en dom noemen, en gaan het toch niet geloven, dus wat voor nut heeft het? (:


    They fell in love, didn't they?