• Ik kom het steeds vaker tegen dat sommigen de spatie vergeten
    Bijv dit; Ik wist wie hij was,ik wist wat hij zou gaan doen.Daar liep hij dan... Etc...

    Moet zijn; Ik wist wie hij was, ik wist wat hij zou gaan doen. Daar liep hij dan... etc..

    Even een tip lieve mensen. Vergeet de SPATIE niet.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Daar erger ik me dus soms aan. :') Dus op die 'spatie' drukken, mensjes. (krul)


    wth.

    Ik stoor me er niet zo aan, ik vergeet die spatie ook vaak. Zonder spatie is nu eenmaal makkelijker type. Hij is in korte berichten ook niet zo nodig ,dus vergeet je hem makkelijker.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik vind het zo irritant als er iemand geen spatie na een komma zet (krul)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    StJimmy schreef:
    Ik stoor me er niet zo aan, ik vergeet die spatie ook vaak. Zonder spatie is nu eenmaal makkelijker type. Hij is in korte berichten ook niet zo nodig ,dus vergeet je hem makkelijker.

    Maar ik heb het meer over stories enzooooo.. So yeah. En je gebruikt de spatie nu toch ook anders krijg je dit, ikgastraksgillen ofzo, get it. Haha.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Ja,dat vind ik dus ook.Dit is toch irritant lezen?Tenminste,ik vind van wel!


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Impala schreef:
    (...)
    Maar ik heb het meer over stories enzooooo.. So yeah. En je gebruikt de spatie nu toch ook anders krijg je dit, ikgastraksgillen ofzo, get it. Haha.

    Ik snap je ook wel, maar zelf vergeet ik hem ook heel vaak, omdat ik me er niet aan stoor. Het kan ook zijn dat sommige het niet weten,nee echt dat kan mij is dat ook nooit verteld. Ik kwam er achter omdat het in world fout word gerekend als je geen spatie zet. Maar een spatie na een leesteken vergeten is toch wel iets anders dan de spaties tussen woorden vergeten.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Zugzwang schreef:
    Ik vind het zo irritant als er iemand geen spatie na een komma zet (krul)

    Quixotic schreef:
    Daar erger ik me dus soms aan. :') Dus op die 'spatie' drukken, mensjes. (krul)


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Die spatie zit er niet voor niets (:
    Ik kan er ook niet tegen als mensen punten en komma's vergeten.
    Oh, zo irritant, net zoals die spaties. D:


    Destroy what destroys you.

    Zugzwang schreef:
    Ik vind het zo irritant als er iemand geen spatie na een komma zet (krul)


    As travars