• Wanneer is iemand mooi of lelijk ? Laatst hadden we een discussie in Zedenleer daarover.

    Ik vind niemand 'lelijk' , iedereen heeft zo zijn mooie kanten en niemand is prefect.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2011 - 21:02 ]


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Ik vind dat er in iedere persoon wel iets moois zit, eigenlijk. :3


    None but ourselves can free our minds.

    Alwuppie schreef:
    (...)

    En zelfde geldt vast voor jongens! (hoop ik toch stiekem wel :Y) )
    *naar iedereen*
    Waarom zeggen zoveel mensen trouwens dat iedereen mooi is, altijd, etc etc terwijl de meisjes waarschijnlijk iedere dag een boel make up opsmeren, en ik wil wedden dat iedereen wel es van iemand heeft gezegd: DIE IS LELIJK
    Is een mooi iets om te zeggen, daar niet van, maar als t waar was was t eerste onnodig, het tweede onmogelijk en zou het hele concept van mooi/lelijk niet bestaan :p

    inb4 alles: ben zelf ondergemiddeld :D


    Ghehe, tsja, ik vind make-up zelf persoonlijk nergens voor nodig. Behalve als je gezicht onder de puisten zit, hoewel, met make-up wordt het toch erger? Nouja, boeiend.
    Iedereen z'n smaak niet? (':

    Hahaha, hier nog 1. Maar vind iedereen zichzelf dat niet? (':


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Er zijn wel eens mensen waarvan ik denk OH SHIT! maar dat zegt helemaal niks over hoe mooi een persoon van binnen kan zijn(flower)


    Believe in yourself, change the world.

    Lough schreef:
    (...)

    Ghehe, tsja, ik vind make-up zelf persoonlijk nergens voor nodig. Behalve als je gezicht onder de puisten zit, hoewel, met make-up wordt het toch erger? Nouja, boeiend.
    Iedereen z'n smaak niet? (':

    Hahaha, hier nog 1. Maar vind iedereen zichzelf dat niet? (':


    Hm, beetje kan mooi zijn, vooral op speciale gelegenheden fso, maar iedere dag met een geplamuurd gezicht rondlopen vind ik altijd grappig xD
    Ah, dat is min of meer wat ik zocht! iedereen zijn smaak! dus technisch gezien kan je niet iedereen mooi vinden. Omgekeerd vinden de meeste mensen wel iemand die hen lichamelijk mooi vindt, hoewel je voor sommigen lang moet zoeken.

    Niet iedereen, sommigen hebben ego :p


    quidquid excusatio prandium pro

    Alwuppie schreef:
    (...)

    Hm, beetje kan mooi zijn, vooral op speciale gelegenheden fso, maar iedere dag met een geplamuurd gezicht rondlopen vind ik altijd grappig xD
    Ah, dat is min of meer wat ik zocht! iedereen zijn smaak! dus technisch gezien kan je niet iedereen mooi vinden. Omgekeerd vinden de meeste mensen wel iemand die hen lichamelijk mooi vindt, hoewel je voor sommigen lang moet zoeken.

    Niet iedereen, sommigen hebben ego :p


    Precies ? :3


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Lough schreef:
    (...)

    Precies ? :3


    Precies? :D


    quidquid excusatio prandium pro

    Alwuppie schreef:
    (...)

    Precies? :D


    Ja, precies. :'D


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ik kan je niet zo zeggen wanneer ik iemand niet mooi vind,als ik iemand tegen kom die ik niet mooi vind dan weet ik het pas. Maar ja,ik vind sommige mensen niet mooi. Maar dat betekent niet dat ik zie niet aardig kan vinden ofzo.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Lough schreef:
    (...)

    Ja, precies. :'D


    YAY xD

    StJimmy schreef:
    Ik kan je niet zo zeggen wanneer ik iemand niet mooi vind,als ik iemand tegen kom die ik niet mooi vind dan weet ik het pas. Maar ja,ik vind sommige mensen niet mooi. Maar dat betekent niet dat ik zie niet aardig kan vinden ofzo.


    Yay! Dus dat :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Zolanski schreef:
    Wel, er zijn mensen die ik minder aantrekkelijk vind dan de andere, maar dat ligt aan je persoonlijke voorkeur, denk ik. Maar ja, iedereen heeft zijn mooie (en ook minder mooie kanten). Zo heeft iemand misschien een mooi gezicht maar een schijtkarakter. Lelijk is sowieso een groot woord, opzich.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Relapse schreef:
    Je bent mooi als je eruit ziet zoals je wilt zien, want jij bent degene die jezelf mooi moet vinden en als je dat niet vind straal je dat van binnen uit.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik vind mensen helemaal niet snel lelijk. iedereen is uniek en iedereen is mooi en bijzonder. en iedereen heeft iets waar hij echt trots op kan en mag zijn. maar meestal ben je mooi als je dat van binnen ook bent. en dat straal je uit !


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Ik kan niet uitleggen wanneer iemand mooi of lelijk is :'D
    En wat zit iedereen hier toch vreselijk scheinheilig te praten, stelletje tutjes.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2011 - 17:06 ]


    -

    Defensive schreef:
    Als het om uiterlijk gaat: ieder persoon heeft zo wel minstens één kenmerk van zichzelf dat mooi is, dus niemand is echt lelijk. Maar de een heeft meer mooie buitenkanten dan de ander, dus dan is de een 'mooier' dan de ander.
    Maar over het algemeen vind ik dat iemand mooi is als hij of zij een mooie uitstraling heeft (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Tsja, ik kan wel zeggen dat iedereen mooi en uniek en weet ik het is op zijn of haar eigen manier, maar bij sommigen moet ik toch écht lang zoeken hoor. God, er lopen wat lelijke mensen rond op deze planeet. :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen