• Ik verblijf hier vier dagen in als ik met mijn moeder naar Londen ga. :9~


    Hebben jullie ooit weleens in een hotel geslapen? (:
    Oh ja als je naar Londen bent geweest, weten jullie dan leuke winkels om een bezoekje te brengen? (A) Het hotel zit midden in Londen, lekker makkelijk haha. =)

    [ bericht aangepast op 28 mei 2011 - 12:34 ]


    They were never in fact homeless

    Ik en lekker niet jaloers :3
    want ik heb gratis tickets naar Londen gewonnen, maar awesome hotel.


    They fell in love, didn't they?

    Ik ben niet jaloers.(':
    Wij gaan altijd naar een hotel, minimaal 3 sterren omdat mijn vader het anders niet goed genoeg vindt. Het fijnste was een 5 - sterren hotel in Florida.:3


    everything, in time

    Ik heb vaak genoeg in een hotel geslapen,w e gaan ook vaka met vliegtuig op vakantie ^^

    Alleen 1 keer ging het mis, toen wilden we weer naar huis maar reed vliegtuig door spijker en ahdden ze geen reserve wielen ;x Toen moesten we nog een extra nacht blijven, maar we verbleven wel in de elite suite van het luxeste hotel van het eiland man :'D Fucking nice x'd


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    OH MY GOD!!! :9~
    Ik moet in een hostel slapen als ik met vrienden naar Londen ga, maar ik vind het niet erg :')
    Toen ik met mijn moeder in Londen was sliepen we in een klein hotel, met op zich wel redelijke service maar we ontbeten, lunchten en dineerden toch altijd ergens anders.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik ben vorig jaar in London geweest. Dus ben niet zo jaloers,hihiiii :D


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik was al jaloers toen ik las dat je naar Londen ging, maar dat hotel is ook awesome!

    Ik heb ooit in 't Hilton geslapen in Venetië (nerd)


    “Love is a contradiction.”

    Nice! Maar jaloers ben ik niet, want heb zelf in zoiets geslapen:



    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben niet jaloers, wij gaan altijd naar een vijf-sterren hotel..
    Maar het hotel is wel mooi hoor (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik ben niet jaloers want ik slaap altijd in 5 sterren hotel (:
    Maar wel nice (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.