Hallo Q-terians,
Marleen en ik (Lieke, Vet..nogwat.x]) willen een meeting in Eindhoven organiseren, en wel op 28 Mei.
Want dan ben ik klaar met mijn eindexamens ('a).
Alles op een rijtje:
28 Mei.
Van 14.00 tot 18.00
Ontmoetingsplek: Free Record Shop op het station.
Wie wil er allemaal komen?
Rocket
PRESIDENT
KirstenSnaps
Justjeff8d
Pedophile
mimin2
Gaby
Mstomkaulitz
EstrellaVida
Shuffle
Misschien
mispattinson
YingYang
Inviolable
OMYJBIEBER
Peanutxhead
Als iedereen wat eten/ drinken mee neemt hoeft niet veel te zijn dan kunnen we met z'n allen gaan picknicken.
En ja, ik (Marleen) ben te lui om alle links te zoeken.
-
28 mei 2011 - 12:2728 mei 2011 - 12:27
slecht nieuws net gebeld die maat van me gaat opeens niet mee -_- nu ken ik er niemand echt wel gaan of niet gaan?
When your path is clear, follow it all the way and go for it.
28 mei 2011 - 12:30justjeff8d schreef:
slecht nieuws net gebeld die maat van me gaat opeens niet mee -_- nu ken ik er niemand echt wel gaan of niet gaan?
Oh, oeps, ik zit nog op het account van Hung! Faal, ik ben dus eigenlijk Marleen/Progeny.x]
Ja, joh, kom gewoon. Het is vast gezellig! En als je het niet leuk vindt, kun je alsnog naar huis? (: Wil er niemand anders mee?:C28 mei 2011 - 12:31niet iemand die ik ken maar ik stress altijd als ik met de trein moet de heen die weet ik nog wel maar weet niet welke trein terug ik moet pakken >.<
28 mei 2011 - 12:32justjeff8d schreef:
niet iemand die ik ken maar ik stress altijd als ik met de trein moet de heen die weet ik nog wel maar weet niet welke trein terug ik moet pakken >.<
zoek gewoon op nsLigt and Darkness are both very different..
28 mei 2011 - 12:33Sorenos schreef:
(...)
zoek gewoon op ns
Jij had ook moeten komen!
Maar, Jeffrey, je kunt de gehele route uitprinten op ns.nl, inclusief tussen stations. (:everything, in time
28 mei 2011 - 12:37Progeny schreef:
(...)
Jij had ook moeten komen!
Maar, Jeffrey, je kunt de gehele route uitprinten op ns.nl, inclusief tussen stations. (:
sja...
ik probeer 25 juni wel echt te komen
maar ik heb ook gewoon geen geld voor eindhoven x)
en ook vind ik eigenlijk 14 uur tot 18 uur erg kort, voor zoveel reiskosten x)Ligt and Darkness are both very different..
28 mei 2011 - 12:41Kut, ik heb m'n bus gemist --' de volgende is er pas over een half uur.. Er is er wel een die over 20 min gaat, maar die doet er langer over dus MOET ik wel die andere nemen.
28 mei 2011 - 12:43Shuffle schreef:
Kut, ik heb m'n bus gemist --' de volgende is er pas over een half uur.. Er is er wel een die over 20 min gaat, maar die doet er langer over dus MOET ik wel die andere nemen.
Je heb mijn nummer, dus je kunt bellen als je er (bijna) bent. Wil je me zo sowieso nog even sms'en zodat ik jouw nummer heb? Ik had geen tijd om je nummer in mijn mobiel te zetten..x:everything, in time
28 mei 2011 - 12:4328 mei 2011 - 12:43Pedophile schreef:
(...)
Oh, oeps, ik zit nog op het account van Hung! Faal, ik ben dus eigenlijk Marleen/Progeny.x]
Ja, joh, kom gewoon. Het is vast gezellig! En als je het niet leuk vindt, kun je alsnog naar huis? (: Wil er niemand anders mee?:C
wat doe je eigenlijk op Hungs profiel..? ;oLigt and Darkness are both very different..
28 mei 2011 - 12:44geen probleem we wachten wel
28 mei 2011 - 12:4628 mei 2011 - 12:48ik ben ervandoor meot de trein halen
28 mei 2011 - 12:49SHIT SHIT SHIT!
Ik heb me echt verslapen!28 mei 2011 - 12:51