• Ja zo voel ik me nu ik had net klassenfeest het was super maar ik Zie die mensen nog maar 2x heb net ook liggen janken en t komt weer. Dus als ik rot reageer komt het omdat ik me zo kut voel. Sorry.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2011 - 0:46 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ahww, kan je niet meer met ze afspreken dan? telefoon? msn? hyves?


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Dat kan ik me voorstellen. Ik geef geen flikker om mijn klas :P Maar andere mensen kunnen dat wel :)Geniet er nog van dat je nog met elkaar bent! Sterkte


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Maakt niet uit meid, kan ik heel erg goed begrijpen!
    Vind ik ook lastig hoor, zie mijn klas ook nog maar 2x ):


    "Don't look back, you're not going that way."

    Jawel we gaan ook nog afspreken maar ik zie bijv. De jongens waars. Niet zo vaak meer.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik weet hoe jij je voelt. Vandaag mijn allerlaatste schooldag gehad en het voelt zo raar. Alsof je maandag gewoon weer naar school gaat en ze weer ziet, terwijl je weet dat dat niet zo is.
    Gelukkig heb ik van al mijn goede vrienden de telefoon nummer en hun email adres.
    En ik denk dat iedereen wel kan begrijpen waarom je zo rot tegen ze zou doen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    @ mitchell nee niet tegen hun ik bedoel teggen jullie.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Amsterdam schreef:
    Maakt niet uit meid, kan ik heel erg goed begrijpen!
    Vind ik ook lastig hoor, zie mijn klas ook nog maar 2x ):


    Firm believer of all that is magic

    Ach, zo leer je weer nieuwe mensen kennen straks. En dat is ook heel leuk.


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    Ach, zo leer je weer nieuwe mensen kennen straks. En dat is ook heel leuk.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Recidivism schreef:
    @ mitchell nee niet tegen hun ik bedoel teggen jullie.


    Dat snappen ze ook en ik snapte al hoe je dat bedoelde ;)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DragonSpirit schreef:
    (...)

    Dat snappen ze ook en ik snapte al hoe je dat bedoelde ;)


    Oh okee^^
    @Kuyt ja klopt daar heb ik ook wel zin in maar toch..


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Kiba schreef:
    Ahww, kan je niet meer met ze afspreken dan? telefoon? msn? hyves?


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Dat gevoel had ik ook toen ik van de basisschool naar de middelbare moest, maar dat is ook allemaal goed gekomen. Je kan altijd nog afspreken (krul)


    -

    Genius schreef:
    Dat gevoel had ik ook toen ik van de basisschool naar de middelbare moest, maar dat is ook allemaal goed gekomen. Je kan altijd nog afspreken (krul)


    op de basisschool moest ik ook echt janken xd al sloeg het nergens op omdat de helft van mijn klas op mijn school zit (krul) mja ik snap wel dat je je kut voelt =( je klasgenoten voelen zich waarschijnlijk ook zo.. mischien kunnen jullie nóg een feestje met zn allen organiseren?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ja, ik weet wat je bedoelt. Ik zie mijn klas ook nog maar twee keer echt bij elkaar en daarna is het voorbij. Ik wordt er toch heel erg emotioneel van als ik daaraan denk. Maar ik spreek nog wel met de mensen af waar ik echt veel mee omga, dat kun jij ook gewoon doen natuurlijk (: Maargoed, ik snap wat je bedoelt, het is gewoon raar als je altijd als een klas samen bent geweest en dan dan ineens over is..


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle