Heeeyy
Ik ben een nieuwe bieber story begonnen: Getting hurt.-Justin Drew Bieber.
Willen jullie abo nemen en reacties achterlaten? Dan weet ik of ik door moet gaan.
Let op:
Pas bij 10 abo's zet ik het volgende hoofdstuk online!!
Dus neem alsjeblieft allemaal abo; Ik zal vaak schrijven en het zal leuk worden
Dit is de link:
http://www.quizlet.nl/stories/52221/getting-hurt-justin-drew-bieber/
Veel leesplezier!
Hier is alvast sneak-peak:
'We are friends forever.' he said. 'I never let you go!'I promised him. And he gaves me a hug. 'We are the best friends on the whole world' he laughed. I smiled and wished him a goodnight. He smiled too. 'Friends forever,' he wishpered. 'Best friends.'I wishpered.
Liz is inmiddles 16 en herrinert zich nog vaag iets van haar tijd met Justin. Nu is hij uit haar leven; Hij heeft het veel te druk met tournee en zijn vriendinnetje, Selena Gomez. Liz mist hem soms nog wel eens, maar ze heeft zich nu gestort op een andere jongen: Carl. Ze kan alleen nog maar aan hem denken en wil zó graag zijn vriendinnetje zijn...
Wat gebeurt er als hij haar afwijst?
en uit het eerste hoofdstuk; Before.
Ik ben Liz. Ik ben niet superpopulair ofzo, meer gewoon. Normaal. En ja, ik ben verliefd. Vreselijk verliefd. Ik stik er haast in. Het is bijna nog het enige waar ik over kan praten, Of liever gezegd: Aan kan denken... Emmey is mijn beste vriendin, ze is ook verliefd maar dan op mijn vroegere beste vriend: Justin Bieber...Soms mis ik hem weleens maar ik zie hem toch niet meer dus Emmey laat ik lekker dromen. Maar zij mij niet. Ze wil dat het wat wordt tussen Carl en mij. Ik word altijd helemaal warm vanbinnen als ze het daarover heeft. En zenuwachtig. Ik bedoel, halló! CARL en ik...Hij is zo leuk en lief en knap...Nou ja, of hij lief is weet ik niet ik heb hem nog nooit écht gesproken maar dat moet haast wel als je er zo uitziet als hij. Ik bedoel, hij is ook zóóó knap en leuk... Ik droom er altijd van dat hij me leuk vind, dat hij me kust dat hij zegt dat hij van me houd...Zou dat ooit realiteit kunnen worden? Zou hij ooit mijn vriendje kunnen worden?
Lees'ze
De wereld is voor jou, zoals je hem zelf ziet. ~xKennedyx