• Ik weet niet meer hoe lang het geleden is onderhand, maar ik had een poging tot zelfmoord gedaan. Tot mijn spijt is die redelijk gelukt en belandde ik in het ziekenhuis. Mijn maag is leeggepopt en na een week mocht ik weer naar huis. Ik moest wel in therapie en het heeft me geen ene hol geholpen.

    Terwijl ik in het ziekenhuis lag, hebben mijn ouders niets tegen de buitenwereld gezegd. Ze schaamden zich voor mij en hadden er spijt van dat ze mij gemaakt hadden. Tenminste, dat vertelden ze me toen. Mijn familie en klas dachten dat ik in het ziekenhuis lag door eten wat niet helemaal goed was. Een aantal vrienden wisten niet eens dat ik in het ziekenhuis was.

    Nu moet ik binnekort in andere therapie en de kans bestaat dat ik naar een kliniek moet. Het spijt me dat ik jullie heb laten schrikken, als jullie me tenminste kunnen herinneren. Ik wil jullie beloven dat ik dit nooit meer zal doen, maar dat kan ik niet beloven. Het spijt me echt met heel mijn hart.


    Ik ben gemeen xoxo

    dat was een eenmalige actie;)
    Je doet het nu nooit meer en het spijt je dat je het hebt gedaan, dat is goed. Begrijp me niet verkeerd, maar ik vind het echt heel erg tof dat je het hier durft neer te zetten!
    Ik heb geen respect voor wat je hebt gedaan, maar omdat je het hier hebt durven neer te zetten!


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Smeagol schreef:
    dat was een eenmalige actie;)
    Je doet het nu nooit meer en het spijt je dat je het hebt gedaan, dat is goed. Begrijp me niet verkeerd, maar ik vind het echt heel erg tof dat je het hier durft neer te zetten!
    Ik heb geen respect voor wat je hebt gedaan, maar omdat je het hier hebt durven neer te zetten!

    Een daad moet zijn gevolgend hebben. Dit was één van de eerste stappen naar de goede weg. Ik kom er wel, maar het heeft tijd nodig.


    Ik ben gemeen xoxo

    Billusion schreef:
    Ik ben blij dat je nog leeft. En ik hoop dat alles goed komt met jou. =)
    Sterkte. :D


    It's going to be difficult, but not impossible.

    NOOIT meer doen, want ik hou van je en ik wil niet dat je er niet meer bent.

    Ik moet huilen door deze reacties, maar dan niet op een negatieve (maar ook weer wel) manier.. Als jullie snappen wat ik bedoel.


    Ik ben gemeen xoxo

    Geloof me, Je ouders houden van je, wat je ook doet.

    Dit is echt een waarschuwing!
    Ik zal mijn verhaal hier opzetten!


    Firm believer of all that is magic

    Herbie schreef:
    Ik vind dat je veel durf hebt zo dat hier in dit topic te zetten
    Gelukkig leef je nog

    Heel Veel Sterkte


    Baby I want you to die for my love

    Het eerste wat ik nu ga doen is mijn naam veranderen. Eigenlijk vind ik hem niet echt toepasselijk nu.


    Ik ben gemeen xoxo

    Je leeft nog en dat is het belangrijkste =). Je ouders, familie en zelfs vrienden die er niets van af weten zijn vast enorm blij dat je nog steeds hier bent =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    Je leeft nog en dat is het belangrijkste =). Je ouders, familie en zelfs vrienden die er niets van af weten zijn vast enorm blij dat je nog steeds hier bent =)

    Helaas zag ik dat achteraf pas in.


    Ik ben gemeen xoxo

    Smeagol schreef:
    dat was een eenmalige actie;)
    Je doet het nu nooit meer en het spijt je dat je het hebt gedaan, dat is goed. Begrijp me niet verkeerd, maar ik vind het echt heel erg tof dat je het hier durft neer te zetten!
    Ik heb geen respect voor wat je hebt gedaan, maar omdat je het hier hebt durven neer te zetten!


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Progeny schreef:
    Ook al hoor ik er niet bij, ik wil me excuseren voor de groep die je niet geloofde, sarcastische opmerkingen maakte en zeiden dat je alleen maar op zoek was naar aandacht.

    Veel sterkte!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik heb het topic van een tijd geleden ook gelezen (moest even op je profiel kijken om te zien wie je was) and yes, ook ik had mijn twijfels, aangezien je in één post destijds reageerde met een smiley.
    Ik kan me als iemand met nul ervaring niet indenken hoe het is om het leven achter je te willen laten en ik ben ook niet bij machte om je de hulp en liefde te geven die je verdient. De weg die nu komen gaat, is een verdomd lastige en dat gevecht zal je zelf moeten voeren. Ik hoop zo erg voor je dat je ouders je hierin steunen en ik hoop ook dat anderen niet meteen aannemen dat het een geintje is wanneer iemand met zelfmoord dreigt. Ik heb reacties gezien in dat topic waar zelfs ik misselijk van werd, and yes, ook van een mod.
    Ik weet dat je niet kan beloven dat je nooit meer een poging zal ondernemen, maar probeer alles op alles te zetten om hier geestelijk sterker uit te komen :]
    Sterkte. (flower)


    No growth of the heart is ever a waste

    Progeny schreef:
    Ook al hoor ik er niet bij, ik wil me excuseren voor de groep die je niet geloofde, sarcastische opmerkingen maakte en zeiden dat je alleen maar op zoek was naar aandacht.

    Veel sterkte!


    I will be.

    Van je fouten kun je leren, hoe groot ze ook zijn. Leer hiervan en dan komt het (uiteindelijk) weer goed. Dat kan ik je uit mijn eigen ervaringen vertellen. (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.