• IK ZOEK STORIES;

    Over Heksen, Vampires, Zeemeerminnen, stories die zich afspelen in de 16e/17e eeuw, Demonen etc..
    Geen Harry Potter, geen Twilight.
    Gewoon Onbekende personen, yes?
    Dump hier je story, phuleasee!

    Much Love,
    Impala.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Ik heb zelf geen story die jij zoekt, maar ik lees wel een hele leuke over vampiers!! :D :D Check dit:
    ----> I want you <




    River is a normal surfer boy. One day he meets the beautiful Belle, and he falls in love. But how does it come that he loves her so much that he wants to do everything for her? And does she love him too? Or is there just something that she wants from him?

    I want you


    Ik heb zelf ook nog wel een story, maar dat is een Twilight story, Till the world ends - Twilight Maar het is wel echt Twilight XD Dus tja, dan kan je beter die andere lezen! :D Die is ook onbekende personen! :D (lol) Hopelijk heeft het je geholpen! (A)


    Remember: Happiness is a way of travel, not a destination - Roy Goodman

    Ik heb er wel eentje die zich afspeelt in 1808. Eigenlijk is dat dus de negentiende eeuw en niet de zestiende of zeventiende, maar misschien misschien wil je toch even kijken. ^^
    Het plaatje is een link. :'D

    [ bericht aangepast op 29 mei 2011 - 15:52 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    PowerSource

    Onbekende Personen, Fantasy, Avontuur

    Ella is een doodnormaal meisje, op het eerste oog dan. Ze zit in 2Havo, is net 14 jaar geworden en heeft veel vrienden en een leuke familie. Een perfect leven, in haar ogen, al is er altijd ruimte voor verbetering.
    Er is slechts één ding dat niet helemaal perfect is in haar leven. Ze weet niet wie haar echte ouders zijn. Ze houdt zielsveel van haar adoptie-familie, maar ze wilt ook dolgraag weten waar haar herkomst is.

    Wat ze dan ook niet weet, is dat ze afstamt van nobele voorouders, die hun leven hebben opgegeven voor één doel; dat hun volk kon blijven bestaan. En Ella is voorbestemd om die taak te volbrengen, om haar zielsverwant te vinden en de toekomst van de PowerSources veilig te stellen…

    Ik heb alleen maar stories daarover. (: Helaas zijn sommige op inactief door mij gezet, omdat er niet werd gecomment.
    Maar 't is altijd een bezoekje waard. (:


    Quiet the mind, and the soul will speak.