• Ja ik droomde dat ik op het schoolplein van mijn oude basisschool was. Ineens zei een jongen dat ik een hoer was en nog wat? Dus ik helemaal verward want ik kende hem niet zei hij dat hij het van iemand hoorde. Ik liep weg zie ik ineens Sarita(Puta), Robbert (Solitario), Ruben (GodIsGay) en Sevda (EstrellaVida) staan lachen. Zegt Sarita ineens nadat ik het over die jongen had verteld: 'ja haha, hier is je mobiel waarin staat wie dat zei over jou.' ik dus kijken staat er Robbert&Ruben in. Ik zo 'wtf'
    Sarita:'je kan voorlopig niet meer smsn want ik heb dus Ruben&Robbert gebeld. '

    Nou snap ik wel dat Robbert dat dus in mijn droom zei want we hebben dus een stamboom, mijn profiel verklaart ook een hoop.
    OT: wie heeft dit nog meer gehad?

    [ bericht aangepast op 27 mei 2011 - 11:53 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik droom niet over de users van Quizlet. ^^'


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    Ik droom niet over de users van Quizlet. ^^'

    Haha, oke, maar dit zijn zeg maar voor mij geen onbekende users maar ook vrienden ken er van hen maar een niet in rl omdat hij te ver weg woont^^

    [ bericht aangepast op 27 mei 2011 - 11:55 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Nope, nog nooit gehad. Al lijkt het me wel grappig ('a)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik droom meestal alleen over de personen in mijn omgeving :3


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik droomde laatst iets heel vreemds over Marleen. (cat)

    Ik droom weleens dat iemand heel Q onderspamt 'fzo :'D My biggest nightmare (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee, volgens mij heb ik nog niet eerder zoiets gehad (nerd)

    BR0WNIE schreef:
    Ik droomde laatst iets heel vreemds over Marleen. (cat)

    Telll me!

    Krullerd schreef:
    Nee, volgens mij heb ik nog niet eerder zoiets gehad (nerd)

    (...)
    Telll me!

    Ik ga in haar gasteboek zoeken, geen zin om alles weer te typen :'D

    Gevonden!

    We waren in een heel groot huis want we gingen verhuizen en onze families gingen er samen wonen en ze hadden er 2 honden en een geit en een zwembad en heel grote heuvels waar iedereen zich gewoon vanaf liet glijden omdat het anders zo veel tijd kostte om beneden te komen. Toen waren we ineens in de stad in een soort kaartenwinkel, maar er waren allemaal hele dure kaarten. Van 7 euro ofzo. Dus toen ging ik er geen een kopen. En toen waren we ineens in een of andere winkel met computers en toen kregen we een kaartje en kleding die we aan moesten doen, het was een jurkje dat helemaal van aan elkaar gemaakte diamanten was. Toen gingen we zitten en werden we uitgenodigd voor het feestje van jop bij josé thuis (ahahah wtf?) en we wisten allebei niet wie dat waren. En toen gingen we de opdrachten lezen en dat was dat we iets moesten oplossen dat op de computer stond. En toen kwamen er twee jongens uit 3VWO en die waren heel lelijk met heel veel puisten en jij zei 'ze zijn wel lief hoor.' En toen gingen we weer weg en toen werd ik wakker.



    Niet lachen. (nerd)

    [ bericht aangepast op 27 mei 2011 - 13:41 ]

    Barbossa schreef:
    Ik droom weleens dat iemand heel Q onderspamt 'fzo :'D My biggest nightmare (cat)


    Awh das idd rot. Moest je toen alles sluiten?


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik droom niet over Q. :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Barbossa schreef:
    Ik droom weleens dat iemand heel Q onderspamt 'fzo :'D My biggest nightmare (cat)

    WEDDEN DAT IK DAAR IN ZIT!


    We're all mad here.

    ik heb ooit een keer heeeeel vaag over q gedroomd... over een meeting en dat er nogal rare dingen gebeurde en ik weet nog wel dat ik me over alles verbaasde in die droom xd ja ik spoor niet


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Kuyt schreef:
    Ik droom niet over de users van Quizlet. ^^'


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.